Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 842 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Ruotsin lähiövertailua Ruotsin lähiövertailua
Yle propagandaa taas 25. Yle propagandaa taas 25.
Jatkosodan syy - Operatsia Groza Jatkosodan syy - Operatsia Groza
Jos.. Jos..
Että näin Että näin
Vihreät Vihreät
Janne M. Korhonen Janne M. Korhonen
Ei ollutkaan persuvastaista Ei ollutkaan persuvastaista
Puolueiden rahoitusta.. Puolueiden rahoitusta..
Käy tekemässä päivän hyvä teko Käy tekemässä päivän hyvä teko
Suomi suorittaa. Suomi suorittaa.
Suomen Trump 🤣 Suomen Trump 🤣
En mää niinku.. En mää niinku..
Persut petti kansan jälleen Persut petti kansan jälleen
Itiksen jättimäinen mielenosoitus Itiksen jättimäinen mielenosoitus
Resitance Resitance
Natsien kirjarovioilla poltettiin homo ja transupornoa Natsien kirjarovioilla poltettiin homo ja transupornoa
Laura ja Leo - Mediamonsteri Laura ja Leo - Mediamonsteri
Luottamus poliisiin kasvaa? Luottamus poliisiin kasvaa?
Suvi "talousnero" Auvinen Suvi "talousnero" Auvinen
Mestarikin on koukkunokka Mestarikin on koukkunokka
Sanna Marin vastaa kritiikkiin Sanna Marin vastaa kritiikkiin
SDP SDP
Demari kantaa vastuuta 🤦‍♂️ Demari kantaa vastuuta 🤦‍♂️
 561 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto
22.03.2019 22:02:46
[ + 4 - | ]

Toimittajat.

[26629] [FB_IMG_1553092180710.jpg] [0.06 MB] [667x838] [] []
FB_IMG_1553092180710.jpg

toimittajat

 · 

punavihreä

22.03.2019 22:33:23
#175094 [+-] Piilota Suosittele

Aika hatarat otannat, kun monessa ryhmässä on noin pienet opiskelijamäärät. Tampereen yliopistossa Tietojenkäsittelyssä on 17 opiskelijasta 5 on persuja.

Vaatisi valtakunnallista tutkimusta ja vähintään 1000 oppilaan otantaa.

22.03.2019 23:04:31
#175116 [+-] Piilota Suosittele

No minkäs siinä tekkee jos persuksi identifoituvia journalisteja on nolla rosjenttia. Kyllähän se sata on jostain revittävä ja jos persujen tai koodeen panos siihen on nolla niin kikkelis kokkelis. Tuottakaa itte oma sisältönne. Älkää rikkoko rinkirunkkua vaan perustakaa oma vielä pienempi ja hikisempi rinkirunkku :D

23.03.2019 01:17:05
#175156 [+-] Piilota Suosittele

Oho, onpas UTA:n tietojenkäsittelyn PS-kannatus korkea.

Jokunen vuosi takaperin kävin siellä teettämässä yhden projektityön ja selvisin hengissä ; menestyksellä sieltä pois suht ok lopputuotostenkin kanssa. Noissa luvuissa siis syy miksi näin kävi.

Mutta mutta... kyllä noista luvuista näkee millainen punaviherhautomo UTA on.

[ 4 viestiä | ]