Rekisteröitynyt 27.04.2022 16:07:45
Nähty Alle päivä sitten
Sukupuoli Mies
Viestejä 1 325
Tageja annettu 1 627
Vierailuja 3 444
Medioita 100
Medioiden näyttökerrat 56 925
Plussia 2 097
Saavutuksia 14
Frensesia

Voi perkeleen deekut :D
Kauppareissulla sellanen arviolta 50+ harmaantuva hevipena ohimennen kyseli, et mikäs paita mulla on...vastasin että Vaderin paita tää on.
Takaspäin ostoksilta tää sama ukko aivan päissää siinä sit pysäytti ja rupes juttelee, ku innostu että joku muukin Oulussa muistaa antiikkisen death metalli lössin.
Eikä siinä mitää saatanhan minä parit sanat vaihtaa mut perkele ku tää huojui jo tuulen mukana, niin kippas sit kaljatölkkinsä mun rinnuksille kompuroidessaam. Ylimääräistä pesutupa keikkaa siis tiedossa.

+3  5 viestiä  Piilota  20:52
Frensesia

Viikonloppuna olis taas drifting viikonloppu niin kaljaa viimeistään sillon taas.

+0  3 viestiä   19:10
Frensesia

Norjan pronssi ja leijonien kulta kyllä kruunasi tän!

+7  3 viestiä   00:14
Frensesia

Norja pieksää kanukkeja! 2-0

+2  3 viestiä   17:47
Frensesia

Olipahan tason nosto leijonilta toises eräs.

+4  4 viestiä   22:37
Frensesia

Joku räkäyskäflunssa iski sitten päälle enkä jaksanu raahautua kauppaan, niin Wolt marketista pajeetti liikkeelle ja ostokset tunnissa ovella 👍

+3  6 viestiä   18:20
Frensesia

Hieno kuvio leijona kannattajilla katsomossa :D

+4  2 viestiä   22:47
Frensesia

Jämäkkä krapula perkele.

+0  4 viestiä   11:54
Frensesia

Perjantai alkaa käynnistyyn kun pizzaa tulossa jo :D Aikalailla vakio että kotikänkyn kuljetus on halvempi kuin wolttineekerin.

+0  7 viestiä   13:04
Frensesia

+0  0 viestiä   04:31
Frensesia

Perskule, ihan kokonaan unohtunu et Diabloon on tullu tuo uus lisäosa niin kaljaahan tässä siis pitää hakea.

+2  1 viestiä   13:44
Frensesia

Pari tölkkiä piti käydä palauttaa ja tietenki uutta loota matkaan :D

+1  11 viestiä   13:44
Frensesia

Ei olis pitäny lähtee ryypylle enää sunnuntaina.

+3  17 viestiä   15:56
Frensesia

Tätä on luukutettu viimeset 3h kun oon sammunu eteiseen :D

+2  1 viestiä   04:19
Frensesia


+3  1 viestiä   18:20
Frensesia

+0  0 viestiä   10:42
Frensesia


+0  1 viestiä   08:46
Frensesia

Täällä oli puhetta muutama päivä sitten, tästä coopin 8 %:n esanssiliemestä, niin täytyyhä se kokeilla.

+1  6 viestiä   11:32
Frensesia

Brutaalit sanoitukset! trv Kvlt!

+1  12 viestiä   20:02
Frensesia

Ulkona on niin nätti keli, että piti oikein käväistä reppureissulla SS-marketissa.
Veikatkaapa paljonko kaljaa tuos on?

+1  7 viestiä   09:33
Frensesia

Perkele! nyt tulikin ekstra kalliit Steam-päivitykset, kun 5G-modeemi oli päivittämäs ittensä, ja siinähä kestää saatana tunteja. Luurista netti jakoon, ja nettiä selaan mutta unohtu kokonaan taustalla pyörivä Steam, joka iloisesti kiskasi luurin mobiilidatat rajoituksineen aivan tappiin :D

+0  14 viestiä   18:40
Frensesia

Kyllä olis tarvetta kunnon puhdistukselle!

Suomi 2060

+7  7 viestiä   07:08
Frensesia

+3  2 viestiä   04:07
Frensesia

Siitä homostelua heti aamusta.

+3  2 viestiä   08:09