Voi perkeleen deekut :D Kauppareissulla sellanen arviolta 50+ harmaantuva hevipena ohimennen kyseli, et mikäs paita mulla on...vastasin että Vaderin paita tää on. Takaspäin ostoksilta tää sama ukko aivan päissää siinä sit pysäytti ja rupes juttelee, ku innostu että joku muukin Oulussa muistaa antiikkisen death metalli lössin. Eikä siinä mitää saatanhan minä parit sanat vaihtaa mut perkele ku tää huojui jo tuulen mukana, niin kippas sit kaljatölkkinsä mun rinnuksille kompuroidessaam. Ylimääräistä pesutupa keikkaa siis tiedossa.
Perkele! nyt tulikin ekstra kalliit Steam-päivitykset, kun 5G-modeemi oli päivittämäs ittensä, ja siinähä kestää saatana tunteja. Luurista netti jakoon, ja nettiä selaan mutta unohtu kokonaan taustalla pyörivä Steam, joka iloisesti kiskasi luurin mobiilidatat rajoituksineen aivan tappiin :D