Rekisteröitynyt 14.04.2018 17:55:15
Nähty 44 päivää sitten
Sukupuoli Muu
Viestejä 32 932
Tageja annettu 2 829
Vierailuja 71 641
Medioita 587
Medioiden näyttökerrat 447 398
Plussia 15 464
Saavutuksia 48
+0      
Oho, hupsista :D Ihmettelin miks netti ei tietokoneella toimi, sit tarkistin luurista ja 140e edestä laskuja maksamatta :P Kummasti alko netti taas toimii kun makso ne pois ;P
25.06.2026 19:25:41 | 19:26:31
#759382 [+-] Piilota Suosittele

>>759374
Sullakin ois viel mahollisuuksia tehä töitä elämässäs btw. Mä en usko että toi työttömyysmalli tulee olemaan ikuinen, sillä kun puhutaan työkannustimista niin on pakko olla mahdollisuus tehdä 2 viikkoa töitä kuukaudessa, taikka sitte 4 viikkoa mut esimerkiks 4-6h työvuoroa ilman että siitä rokotetaan kelan kautta kannattamatonta. Suomeks sanottuna sun pitäis samantien tehdä 40h/viikko töitä mut kyl mä tiiän ettei kukaan yli 2v työttömänä ollu kykene siihen tosta noin vaan. Ihan varmasti on kaikki paikat paskana, niin mullakin oli sillon pari vuotta työtön.

Mä olettaisin, että vaaliteemoja tästäkin tulee sekä asiaa ruvetaan nostamaan pöydälle taas vaalien jälkeen

Sit jos sulla on ulosotossa laskuja, tieks niillekkin vois tehdä jotain ? "Henkilökohtainen konkurssi" nimellä tää oli ennen, sekä yks vuos tuli se positiivinen luottorekisteri niin ihmisten ulosottoasiat nollaantu. Se on siis mahdollista, että sä voit päästä eroon jopa kymppitonnin tai enemmän olevista veloista jos maksukyvyttömyyttä on ollut tarpeeksi pitkään ja sun kohdallas tehdään päätös. Kuiteski se tuleva työpaikka, on tärkee osa tätä päätöstä

25.06.2026 19:35:40
#759385 [+-] Piilota Suosittele

>>759382
Edelleenkin mun on selästä nikamat pois paikaltaa, välilevyt pullistunu ja ahtaat hermoradat, varhaiseläkkeelle joudan enkä töihin. Enkä oo ulosotossa enkä ole menossakaa.

25.06.2026 19:43:59
#759387 [+-] Piilota Suosittele

>>759386
No en olen ja en ole. Jos olis nii et pystyisin tekee mun ammattia nii en ole varma tekisinkö sitä kun siitä ei makseta juuri mitää ku virolaiset vetää tessin minimillä tyytyväisenä.

[ 16 viestiä | ]