>>759374
Sullakin ois viel mahollisuuksia tehä töitä elämässäs btw. Mä en usko että toi työttömyysmalli tulee olemaan ikuinen, sillä kun puhutaan työkannustimista niin on pakko olla mahdollisuus tehdä 2 viikkoa töitä kuukaudessa, taikka sitte 4 viikkoa mut esimerkiks 4-6h työvuoroa ilman että siitä rokotetaan kelan kautta kannattamatonta. Suomeks sanottuna sun pitäis samantien tehdä 40h/viikko töitä mut kyl mä tiiän ettei kukaan yli 2v työttömänä ollu kykene siihen tosta noin vaan. Ihan varmasti on kaikki paikat paskana, niin mullakin oli sillon pari vuotta työtön.
Mä olettaisin, että vaaliteemoja tästäkin tulee sekä asiaa ruvetaan nostamaan pöydälle taas vaalien jälkeen
Sit jos sulla on ulosotossa laskuja, tieks niillekkin vois tehdä jotain ? "Henkilökohtainen konkurssi" nimellä tää oli ennen, sekä yks vuos tuli se positiivinen luottorekisteri niin ihmisten ulosottoasiat nollaantu. Se on siis mahdollista, että sä voit päästä eroon jopa kymppitonnin tai enemmän olevista veloista jos maksukyvyttömyyttä on ollut tarpeeksi pitkään ja sun kohdallas tehdään päätös. Kuiteski se tuleva työpaikka, on tärkee osa tätä päätöstä