Rekisteröitynyt 29.12.2017 01:56:56
Nähty 195 päivää sitten
Sukupuoli Mies
Viestejä 18 834
Tageja annettu 395
Vierailuja 35 146
Medioita 161
Medioiden näyttökerrat 74 172
Plussia 4 862
Saavutuksia 15
+0      
Tuli vastaan naamakirjan reelseissä.
Eli tässä @Basso lle ja nakuhintille hitaampi video jossa pennut laskee sormin.
https://www.facebook.com/reel/1274389490674109?mibextid=rS40aB7S9Ucbxw6v
12.11.2024 22:01:57
#659378 [+-] Piilota Suosittele

>>659377
Pitää jossai vaihees kattoa nyt ei kerkii katella videousteja. Iha mielenkiintone varmaa, jonku todennäkösesti sama tyylise oon joskus nähny.

12.11.2024 22:10:01
#659380 [+-] Piilota Suosittele

>>659377
"Jätkä pitää kädet ristissä, nostelee sormia ja käyttää just sitä laskutekniikkaa mistä on kyse"

Miksi intät samasta asiasta, jonka jo näytin aloituksessa?
Haluat vain olla oikeassa, koska sun videossa on neekeri ja se on sun lähettämä.
Täysin samasta asiasta puhutaan.

12.11.2024 22:26:49
#659384 [+-] Piilota Suosittele

>>659379
Okei leikitään että sä laitoit kuvan missä kerroit numeron. Mä en oikee ymmärtäny joten kysyn lisä esimerkin:

Tässä on vika viittoma mitä neiti viittoo. Mikä numero siinä on?

12.11.2024 23:24:26
#659392 [+-] Piilota Suosittele

>>659380
Miksi intät samasta asiasta, jonka jo näytin aloituksessa?


No miten se vittu on sama asia?! :DDDD
Kun et suostu katsomaan ettet olis väärässä :D

>>659385
Vitustako sinä tiedät mutta viittomia, ei vain voi olla olemassa käsin laskettavaa laskutekniikka eikö? No ei voi, ku rapupelle itkee katsomatta videoita että ne on viittomia :D

13.11.2024 00:08:03 | 00:22:57
#659401 [+-] Piilota Suosittele

>>659384
Eli kuvahan oli tämä?


Tuo oikean käden "pistooliasento" peukalolla ja etusormella on numero 6 videon kohdassa 3:00


Toi vasen käsi on haastavampi, koska sillä tytöllä on sormi taitettuna. Mikäli se sormi ois suorana, se on luku 60. Kuitenkin taitettu sormi, tyyliin numero kuvataan videossa kohdassa tasa 10:00 osoitetaan luku 100. (jännä). se on juurikin tuo taitettu etusormi


Eli toisessa kädessä on satanen + peukalo. Mikä on peukalo ? Vaikeasti tekee just mitä se sanoo tossa 10:00 kohdan jälkeen. "First read right, then read left, and then read right". Taitettu etusormi + nyrkki = 100. (viittomakieltä ei nimittäin lueta noin)

200 = 2 taitettua sormea, joten sen tytön luku on 100 ja jotain jossa on luku 6 ? (oletan, tää on uutta mullekkin. Tiedän tuon laskutavan, en oo sisäistäny sitä koskaan mutta erotan sen kyllä viittomakielestä) Mä veikkaan villisti että 666 ? Toisella kädellä numero 6 (pistoolikäsi) sekä 66 toisessa kädessä JOS nyt tulkitsin oikein? En sano varmana.

Koko käsikaava numeroihin on tässä. Tuo on sormitekniikka laskemiseen, eikä viittomakieli. Toki numeroita viittomakielessä näytetään samaan tapaan, mutta nyt rapupellellä menee viittomakieli sekä laskutekniikka sekaisin. Tuo on universaali, viittomakieli ei ole universaali. Juuri kuten rapupelle puhui itsensä pussiin. rapupelle voi näyttää mulle viittomakielen joissa numerot noin lasketaan.



Mä löydän parissa minuutissa heti linkistä viitteitä, (joka laitoin rapupellelle useampaan kertaan) noita numeroita, mutta rapupelle itse ei tiedä mistä viittomankielestä on kyse? Joten aivan vitun turha pellen on päteä, jos ei edes tiedä mistä puhuu. Mulla on linkkiä ja esimerkkiä heittää, tuolla ei. (paitsi noi lasten videot, joista meidän muka pitäis uskoa että ne on viittomia :D)

Pelle ei tiedä tota laskutekniikkaa, toki uutta se on mullekkin mutta näin me opitaan jotain uutta. Sääli ettei tuo yks edes halua oppia, koska muuten se ois ollu väärässä :D Sitähän se ei hyväksy.

13.11.2024 00:12:01 | 00:16:32
#659403 [+-] Piilota Suosittele

>>659395
Todista että ne laskee VIITTOMAKIELIN SORMIN
Me koitetaan sanoa sulle että niillä on sormitekniikka, laskuoppi jota ne harjottelee joka ei ole mikään vitun VIITTOMAKIELI. Sulle kaikki sormien heilutukset on viittomia, kun sä et ymmärrä kuinka sormin voi laskea nopeasti. Sitä talent videota et tietenkään edes halunnut katsoa, koska sä et myönnä millään olevas väärässä :D

Tunnistat kuulemma viittomat, mutta sekoitat sen sormilla laskemiseen vitun PELLE :D

>>659342
Tossa sanot selkeästi "jotka tässä kielessä tarkoittavat numeroita"
Eli mikä vitun kieli, jos oot noin vitun fiksu? :D Mikä on se kieli? Ai et tiedä? :D
Ai ei voi olla mikään sormilaskutekniikka, pakko olla viittomakieli? :D Niin, mikä kieli? :D

Näytä mulle sun todisteitas pelle :D

13.11.2024 00:33:05
#659411 [+-] Piilota Suosittele

>>659401
Tähdennetään nyt vielä, että pissaliisakin ymmärtäisi.
Mitä noi eleet sormilla ovat?
Viittomia.
Älä nyt tee itsestäsi enempää pelleä mitä jo olet todistanut.
Kaikki tietää, että olet ihan saatanan tyhmä ämmä, mutta ei sitä tarvitse joka käänteessä todistaa.

13.11.2024 00:37:53 | 00:39:25
#659414 [+-] Piilota Suosittele

>>659411
Jos vittu katsoisit sen videon niin ymmärtäisit mikä on se sormilaskennan tekniikka, mutku et osaa olla väärässä ni et katso :D

Minkä kielen viittomia ne on, näytätkö? :D
Ite sanoit ettei sulla oo vitun hajuakaan minkä kielen? :D
Näytä että kyseessä on viittoma, eikä SORMILASKENTA TEKNIIKKA :D

Ei voi laskee sormin ei voi! Eka ja tokaluokkalaiset ei laske sormin! Ne on VIITTOMIA! :D

Puhu poika ittees yhä enemmän pussiin xDDDDD

13.11.2024 00:52:03
#659418 [+-] Piilota Suosittele

>>659416
niin on, sä et erota viittomaKIELTÄ siitä kun joku laskee sormillaan :D Sä luulet poika parka että se on KIELI :D Niin, mikä kieli? Kerrotko mitä kieltä ne puhuu? Kun viittomaKIELTÄ viitotaan, ihmiset kommunikoi :D Se että lapset käyttää sormia kun ne tekee plus, miinus, kerto ja jakolaskua sä luulet että se on viittomaKIELI :D

Joo, tää on nähty jo, et osaa olla väärässä :D

13.11.2024 00:59:32
#659419 [+-] Piilota Suosittele

>>659418
Kuten sanoin.
Älä ämmä itke. Olet hävinnyt tämän pelin.

Hypi vaikka tasajalkaa, mutta se ei muuta faktaa, että olet yksinkertaisesti väärässä, eikä sinulla ole munaa myöntää sitä.

Eli nyt häntä koipien väliin ja mene etsimään pissis sympatiaa jostain muualta.

13.11.2024 10:02:54
#659453 [+-] Piilota Suosittele

>>659419
Sä et suostu faktoja tarkistamaan, itket että ne on viittomia mutta et tiedä edes mitä kieltä, sormilaskennan tekniikkaa et hyväksy koska lapsellisesti jankutat että ne on viittomia :D Viittomakieli on kommunikointia, noi lapset vain ja ainoastaan laskee. Ei viittomin vaan kuten tossa videossa laitoin.

Mutta kun et suostu olemaan väärässä niin et tietenkään edes katso niitä :D

Sellanen rapu pelle

13.11.2024 10:21:39
#659456 [+-] Piilota Suosittele

>>659453
Sinäkö määräät mikä on viittoma ja mikä ei?
Vittu mikä pelle.
Usko nyt, että hävisit tämän jo ajat sitten, mutta munattomuudestasi johtuen et voi myöntää sitä.
Jankkaat täysin samaa asiaa, jota minäkin olen heti alusta asti kertonut, mutta sinun täytyy nyt jotenkin vääntää, että olisit enemmän oikeassa kuin minä.
Vittu mikä pissis.

13.11.2024 10:25:22
#659458 [+-] Piilota Suosittele

>>659456
Mä laitoin sulle videon kuinka toi laskeminen tehdään, mutta poika parka kun sä et suostu sitä katsomaan. Se on tehty laskemista varten, se on universaali. Viittomat eivät.

13.11.2024 12:34:33
#659464 [+-] Piilota Suosittele

>>659460
Kaikki lähti laskemisesta kunnes rupesit itkemään että ne on viittomia. Mitään faktaa et ole antanut, minä olen. Lapselliseen tapaasi jankutat ja itket, mutta todisteet sulle on jo näytetty. Mitä poika parka sä et suostu katsomaan.

13.11.2024 12:37:18
#659465 [+-] Piilota Suosittele

>>659464
Mitään faktaa en ole antanut?
Katsopa video aloituksessa.

Tiedän, että olet helvetin tyhmä, mutta välillä osaat silti yllättää.
Onnistuuko tuollainen idiotismi ihan luonnostaan, vai täytyykö ottaa kursseja?

13.11.2024 14:25:52 | 14:26:23
#659469 [+-] Piilota Suosittele

>>659465
Niin, kerroppa mitä numeroita se näyttää? Basso tätä kysyi jo sekä näytti still kuvan siitä, muttei pikku paskahousu kykene vastaamaan. Muutenkin alunperin kyse oli siitä videosta, jossa lapset laskee sekunneissa laskuja. Minä näytin sulle videon kuinka se laskeminen tapahtuu. Mutta kun poika parka sä et osaa olla väärässä.

13.11.2024 14:58:27
#659472 [+-] Piilota Suosittele

>>659471
Kyllä, siihen on ihan oma tekniikkansa. Sinä itket viittomia, mä laitoin jo sulle videon missä opastetaan sormilla laskemista. Sitten sinä aloit itkemään että se on viittomakieltä

13.11.2024 15:14:51
#659476 [+-] Piilota Suosittele

>>659472
Et näytä vieläkään tajuavan mistä tässä oli kyse.
Väännetään pissaliisalle vielä kerran rautalangasta.
Basso kyseli mikä idea on noissa sormien heiluttelussa.
Vastasin, että ne laskee sormin.
Tämä ei bassolle kelvannut vaan alkoi itkemään, että minun pitäisi näyttää mitä numeroa milloinkin he VIITTOO.
Kerroin, etten tunnista kieltä, niin sinä ja petikaverisi intitte vastaan.
Nyt tulet setäilemään, että nuo laskee sormin, jota olen yrittänyt teille idiooteille pidemmän aikaa tolkuttaa.
Eli olet idiootti, kun et taaskaan tajua mistä puhutaan.

13.11.2024 15:26:29
#659477 [+-] Piilota Suosittele

>>659476
Eli edelleen itket että se on viittomakieltä, etkä suostu edes katsomaan kun sulle näytetään se tekniikka jolla ne laskee sormin. Tämä ei ole eka kerta kun et suostu olemaan väärässä ja nyt itket että minä olisin väärässä? Todellisuudessa olen näyttänyt sinulle kuinka se tapahtuu, mutta silti itket että ne ois viittomia. Vaikka et edes kieltä tunnista, vaikka sulle kuinka näytetään kuinka sormilla voi laskea todella nopeasti. Että se siitä

13.11.2024 15:40:25
#659479 [+-] Piilota Suosittele

>>659477

Sinä pikkulikka väität, että nuo eivät voi olla viittomia, koska "se on universaali".
Eli älä nyt enempää todista tyhmyyttäsi.
Kyseessä on tekniikka, jossa käytetään apuna VIITTOMIA. Näitä en tunnistanut, koska en ole kyseisiä VIITTOMIA koskaan opetellut, mutta tunnistan, että viittovat numeroita.

Minä wn ole sanonut, että olet väärässä. Olen sanonut, että olet harvinaisen tyhmä tapaus, kun tulet raivoamaan täysin samasta asiasta, jota minä olen teille idiooteille yrittänyt kertoa koko ajan.
Bassolle se ei kelvannut. Eli basson mielestä nuo eivät laske sormin ja sinä tulit basson pippeliä lutkuttamaan.

Nyt, kun tuli vastaan video, jossa VIITTOVAT hitaammin, niin johan se munaton hintti hyppii silmille, että noi laskee sormin ja rapu on väärässä.

Olette kyllä tyhmimmästä päästä jopa trukkikuskeja, joka on vastaan tullut.

13.11.2024 17:31:18
#659494 [+-] Piilota Suosittele

>>659479
Tuo on laskentatekniikka, johon annoin sulle linkin. Tietenkään et katsonut sitä, kun lapsellisesti vaan itket vastaan etkä osaa olla väärässä. Se että lasketaan sormin, ei ole vielä viittomista. Tossa sulle selitetään mitä viittominen on:
Viittomakielet eli viitotut kielet ovat gesturaalis-visuaalisia kieliä: niissä käytetään käsien ja kehon liikkeitä sekä ilmeitä kielellisen viestin ilmaisemiseen (gesturaalisuus), ja viesti vastaanotetaan näön kautta (visuaalisuus). Viesti välitetään käsimuotojen, käsien, vartalon ja suun liikkeiden sekä ilmeiden avulla. Viittomakieli ei ole vain tapa esittää puhuttua kieltä, vaan se on itsenäinen, luonnollinen kieli, joka vielä usein on käyttäjänsä äidinkieli (vrt. viitottu puhe). Viittomakielen ilmaisuja käytetään myös eritasoisesti vammaisten ja neurologisesti poikkeavien puhetta tukevassa ja korvaavassa kommunikaatiossa.


Minä wn ole sanonut, että olet väärässä

Ja nyt taas paskahousu puhuu paskaa ja vääntelee sanojaan, väärässä kun ei osaa olla
Tossa sinä ihan selvästi mussutat että olisin väärässä:
>>659419
>>659299

Se kuinka sormin laskeminen toimii, on esitetty tässä. Tuo tekniikka on puhtaasti laskemista, se on kehitetty laskemista varten. Tässä ei lainata mitään viittomakielten numeroita, vaan puhtaasti keskitytään laskemiseen. Tuo ei siis perustu mihinkään kieleen, mutta poika parka kun tämä on sulle liian vaikea asia ymmärrettäväksi.

13.11.2024 17:45:54
#659495 [+-] Piilota Suosittele

>>659494
"Mussun mussun toi ei oo kieli ku mä oon oikeessa ja rapu on tyhmä"

Et nyt idiootti ymmärrä mistä tässä oli kysymys.

Laskeeko noi sormin vai ei?
Tästä ollaan varmaan samaa mieltä, että kyllä laskevat?

Basso ei ollut.

Vertasin tuota viittomakielen numeroihin, joita ne kyllä muistuttavat ja ovat edelleen viittomia. Numerokin on sana.
Viittoma on viittomakielen sana.
Keskisormen näyttäminen on myös viittoma.
Bassolle tästä sanoin, että viittovat itselleen. Eli laskevat sormin.

Tämä ei sinun päähäsi mahdu, vaan haluat setäillä, kun ei löydy niitä munia myöntää, että on väärässä.

13.11.2024 19:36:35 | 19:38:03
#659524 [+-] Piilota Suosittele

>>659495
Minä olen puhunut sulle sormilla laskemisesta, sinä olet itkenyt viittomista. Minä olen sulle laittanut videota aiheesta, kuinka se tehdään ja kuinka sormin voi laskea sekunneissa esimerkin tapaisia laskuja. Sinä itket että ne on viittomia, koska et ymmärrä kuinka sormilla voidaan laskea tehokkaasti. Se on puhdasta matematiikkaa, mutta poika parka kun sinä luulet että kyseessä on viittomia.

Bassolle tästä sanoin, että viittovat itselleen. Eli laskevat sormin.

Rekka on peräkärry, pasi on panssarivaunu ja nyt tämä. Samaa itkemistä mitä sulta on tähänkin asti tullut.

Minä wn ole sanonut, että olet väärässä

Näin sä ihan äskön sanoit

Tämä ei sinun päähäsi mahdu, vaan haluat setäillä, kun ei löydy niitä munia myöntää, että on väärässä.

Nyt tässä sä taas itket. Ja trukkikuskista huomaan, että sulla menee ihon alle. Nyt jankutat taas että mä olen väärässä, et koskaan ole sanonut että mä oisin väärässä, noi on viittomia mutta et edes tiedä millä kielelllä. Sormin laskeminen, sekä viittomakieli on kaksi eri asiaa. Kuitenkaan et kykene oelmaan väärässä, taaskaan.

Laitappa googleen "viittoma" ja katso mitä tulee. Aivan, viittomakieltä. Ja mitä viittomakielestä puhutaan?
Viittomakielet eli viitotut kielet ovat gesturaalis-visuaalisia kieliä: niissä käytetään käsien ja kehon liikkeitä sekä ilmeitä kielellisen viestin ilmaisemiseen (gesturaalisuus), ja viesti vastaanotetaan näön kautta (visuaalisuus). Viesti välitetään käsimuotojen, käsien, vartalon ja suun liikkeiden sekä ilmeiden avulla. Viittomakieli ei ole vain tapa esittää puhuttua kieltä, vaan se on itsenäinen, luonnollinen kieli, joka vielä usein on käyttäjänsä äidinkieli (vrt. viitottu puhe). Viittomakielen ilmaisuja käytetään myös eritasoisesti vammaisten ja neurologisesti poikkeavien puhetta tukevassa ja korvaavassa kommunikaatiossa.


Minä uskon wikiä 100 kertaa helpommin, kuin jotain kiukuttelevaa rapupelleä.

PS, keskisormen näyttäminen on kommunikointia. Sillä annetaan toiselle henkilölle selkeä viesti. Tuo sormin laskeminen on puhdasta matematiikkaa, pelkkiä numeroiden laskemista. Tämä on sulle toki hieman korkeampaa matematiikkaa, huomaan kyllä että sitä on sinun vaikea ymmärtää.

13.11.2024 20:32:44
#659546 [+-] Piilota Suosittele

>>659524
No laita Googleen mitä tarkoittaa viittoma. Tulee Wikipedia viittomista.
Sinulla on algoritmi jossain turrihomopornossa.

Mutta et vieläkään tajua, että osoitat vain tyhmyyttäsi, kun tulet setäilemään asiasta, jota olen kokoajan kertonut.

13.11.2024 20:37:47 | 20:38:27
#659549 [+-] Piilota Suosittele

>>659546
Ja sitä wikipediaa mä olen sulle laittanut:
Viittomakielet eli viitotut kielet ovat gesturaalis-visuaalisia kieliä: niissä käytetään käsien ja kehon liikkeitä sekä ilmeitä kielellisen viestin ilmaisemiseen (gesturaalisuus), ja viesti vastaanotetaan näön kautta (visuaalisuus). Viesti välitetään käsimuotojen, käsien, vartalon ja suun liikkeiden sekä ilmeiden avulla. Viittomakieli ei ole vain tapa esittää puhuttua kieltä, vaan se on itsenäinen, luonnollinen kieli, joka vielä usein on käyttäjänsä äidinkieli (vrt. viitottu puhe). Viittomakielen ilmaisuja käytetään myös eritasoisesti vammaisten ja neurologisesti poikkeavien puhetta tukevassa ja korvaavassa kommunikaatiossa.


Mutta et vieläkään tajua, että osoitat vain tyhmyyttäsi, kun tulet setäilemään asiasta, jota olen kokoajan kertonut.


Äskön mä olin väärässä, sitten sanoit ettet koskaan oo sanonu että oisin väärässä, sekä sen jälkeen uudelleen sanoit että olen väärässä.

kun tulet setäilemään asiasta, jota olen kokoajan kertonut.


Niin ettei sormilla laskeminen ole viittomakieltä? Toki viittomissa on numeroille ihan omat merkityksensä, mutta poika parka kun sä et ymmärrä ettei sormin laskeminen ole automaattisesti viittomakieltä. Vieläkään et tiedä mitä kieltä se olisi, mutta kun et osaa olla väärässä niin lapsellisesti jankkaat sen olevan viittomakieltä.

13.11.2024 21:09:25
#659564 [+-] Piilota Suosittele

>>659395
Sinä väitit että tunnistat numerot että selvästi laskee ja kerroit mulle jopa muutaman ekan numeron viittomakielellä. Voitko nyt kertoo mitä numeroi toi näyttää?

Ja turha sanoa kielestä mitään, viimeks tunnistit jonku venäjän ja venäjän amerikkana jne mitä kaikkea. Tuo kieli mitä nuo puhuu on kroatia. Voitko nyt kertoo ne numerot ku tiiät kielen?

13.11.2024 21:36:34
#659572 [+-] Piilota Suosittele

>>659549
"Niin ettei sormilla laskeminen ole viittomakieltä? Toki viittomissa on numeroille ihan omat merkityksensä, mutta poika parka kun sä et ymmärrä ettei sormin laskeminen ole automaattisesti viittomakieltä. Vieläkään et tiedä mitä kieltä se olisi, mutta kun et osaa olla väärässä niin lapsellisesti jankkaat sen olevan viittomakieltä."

Kyllähän tuo on jo kieli, jolla lasketaan ja viittoma on edelleen yhtä sanaa merkitsevä ele.

13.11.2024 21:42:52
#659579 [+-] Piilota Suosittele

>>659564
Sanoi että mä olen väärässä
Sanoi ettei koskaan oo sanonu mun olevan väärässä
Sitten taas sanoo että mä olen kuulemma väärässä

Ei pää poika parka ymmärrä, ettei sormilla laskeminen ole vielä viittomia. Muutenkin, youtube on täynnä tota pikalaskentaa sormin.

>>659572
Kyllähän tuo on jo kieli, jolla lasketaan

Niin, mikähän kieli ? Ymmärrätkö mikä on kieli? Viittomakieli?

Toi sormilla laskeminen on puhdasta matematiikkaa, sillä on laskemista nopeuttava tarkoitus. Viittomakieli on taas kommunikointia varten, mutta poika parka kun sä et ymmärrä näiden kahden eroa. Katotaan sitte ku näytät mitä viittomia ne viittoo, mitä kieltä jne. Minä olen sulle tuota tekniikkaa jo näyttänyt, mutta poika parka kun sä et suostu edes katsomaan mitä sulle näytetään

Sanoin, että tunnistan viittomat numeroiksi.

Niin, kun lasketaan matemaattisia laskuja tunnistat että nyt lasketaan matematiikkaa sormin. Se on vielä kaukana viittomakielestä, josta sinä et näemmä ymmärrä perusasioita. Viittomat on kommunikointia, nopeuslaskenta on ihan oma tekniikka.

13.11.2024 21:44:39 | 21:45:34
#659582 [+-] Piilota Suosittele

>>659576
Hetkinen, mä haen edelleen viittomakieltä mutten viittomista? :DDDDDDD

Voi hyvää päivää poika parka sun kanssas! Jos tien poskessa joku viittoo, se heiluttaa kättä. Toki keskisormet ja tälläset on "kansainvälisiä käsimerkkejä" mutta nyt sä mussutat viittomista ja viittomakielestä? Nyt poika puhuit taas ittes pussiin.

Joten mitä kieltä ne viittoo? Sä sanoit ettet tunnista MITÄ KIELTÄ ne viittoo vitun idiootti :D SINÄ otit sen KIELEN puheeksi :D

Vittu sä oot tyhmä, jumankekka sanois :D Ja ois jopa oikeessa.

13.11.2024 21:46:59
#659585 [+-] Piilota Suosittele

>>659374
Kato tota :D
Ei puhu viittomakielestä vaan viittomista!
Useaan kertaan jankkaa ettei vittuakaan tiedä mitä KIELTÄ ne viittoo!
Mut ei ei ei ei se oo viittomakieltä vaan VIITTOMIA!
Mut ei, ei tiedä mitä KIELTÄ ne viittoo!

Kuka nyt muuntelee omia sanojaan, ku ei vaan poika osaa olla väärässä :D

13.11.2024 21:51:11 | 21:51:24
#659591 [+-] Piilota Suosittele

>>659586
Sä olet myös useampaan otteeseen itkenyt, ettet tiedä mitä KIELTÄ ne viittoo :D Sä vittu selitit bassolle kuinka monia kieliä venäjällä puhutaan/viitotaan joten älä paskahousu yritä xDD

13.11.2024 23:56:35
#659627 [+-] Piilota Suosittele

>>659591
No onko tässä joku ylitsepääsemätön intressi?

Basso ei suostunut hyväksymään, että laskevat sormin.
Sinä tulit basson pippeliä lutkuttamaan, että rapu on väärässä ja nyt ämmä kerrot, että tuo on sormilla laskemista.

Olette kyllä harvinaisen tyhmä ja itsepäinen tapaus.

[ 183 viestiä | ] Edellinen [ 1 | 2 | 3 | 4 ] Seuraava