24.06.2026 20:19:40
#759287
[+-]
Piilota
Suosittele
Ja sit sellane vinkki, että vesi kuivattaa ihoa tehokkaasti. Siks kannattaa miettiä mitä rasvaa milloinkin perseeseensä tunkee. Jos menee jo pahoille hiertymille, sit bebanteenia taikka linolaa joka on samantyyppinen. Sit jos oot menos +30C helteet töihi niin sit nää pihkasalvat ja tälläset on hyviä, ne toimii kuin paksu vaseliini joka ehkäsee niiden hiertymisen tulemista. Sit ku on menny pahaks, sit ne vaseliinit ei enää auta vaan sit taas bebanteenit

