triggered triggered
Ozzy Man Reviews: Destination F Compilation (Volume 7) Ozzy Man Reviews: Destination F Compilation (Volume 7)
Kasvomaskikauppa Kasvomaskikauppa
makkarakeitto ohjeet makkarakeitto ohjeet
Kastetilaisuus Kastetilaisuus
Jalostettu oikein Jalostettu oikein
Tiina Jylhän CE-sertifikaatti Tiina Jylhän CE-sertifikaatti
normi luolastolainen normi luolastolainen
Menossa räntäsateessa 14 huthitkuuta Menossa räntäsateessa 14 huthitkuuta
Covid-19 Covid-19
blöö :3~ blöö :3~
hyvä temppu hänelle hyvä temppu hänelle
venäläinen huvipuisto venäläinen huvipuisto
kopioituivat :3 kopioituivat :3
Joki virtaa, hän vain seuraa Joki virtaa, hän vain seuraa
Liiga joukkueet Liiga joukkueet
kuorsaus :3 kuorsaus :3
meillä on karmiva nälkä :3 :3 meillä on karmiva nälkä :3 :3
Vaarallinen kaveri Vaarallinen kaveri
Kylmä Kylmä
Mad Mask Mad Mask
Apoka-lypsin todistanut Apoka-lypsin todistanut
Dioraama Dioraama
Akulla on munaa Akulla on munaa
 905 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.02 MB, 1 tiedosto, 30.06.2018 16:25:34
[ + 9 - | ]

#burnthepride

[14262] [0.jpg] [0.02 MB] [468x451] [] []
0.jpg

homo

(632)  · 

pride

(80)
30.06.2018 16:50:11
#70267 [+-] Piilota Suosittele

Täs pitää tietää että on Pride-viikko ja heteromies on ahtaalla.
Itsekkin olin kun olin junassa Helsinkiin ja se oli täynnä sateenkaariväkeä.

30.06.2018 19:08:20
#70307 [+-] Piilota Suosittele

Mä en olisi syntyny ilman yhtä homoparia. Joskus -70 Pornaisissa asu miespariskunta josta toinen ainaki oli Nikkilän mielisairaalassa töissä.
Issee oli ajanu mutsin jouluaattona pihalle ja se oli ottamassa jo taksia asemalle ja lähdössä junalla takas pohjanmaalle ku tuttu lekuri tuli pihalle ihmetteleen et mikä nyt on.
Vietti mukavan joulun niiden kanssa ja se lekuri kävi juttelees faijan kanssa.
Muutamaa vuotta myöhemmin mä synnyin.
Siitä kiistellään edelleen oliko tämä hyvä vai paha asia.

Anyways, nuorempana tuli Hollannissa bailatessa tuli vastaan yks jamppa joka oli kahen äijän kasvattama. Porukat eros ku se oli ihan pikkuskidi ja ku äiti oli puolihullu nisti ja issee eli omassa talossa stabiilissa parisuhteessa niin tuomari ei kauaa miettiny.
Koulussa ei mitään kiusaamista, Hollannissa ei tarvi olla kaapissa niin useimmilla on joku setä, täti, serkku, veli joka on jotain muuta ku standardi hetero.
Pariutumisvaiheessa kuulemma kiva viedä muija kotiin ku siellä on vaan kaks kivaa appiukkoa eikä anopin anoppia. :P

30.06.2018 23:32:31
#70376 [+-] Piilota Suosittele

70355

Eikun siksi että sattuivat olemaan paikalla. Sattuivat oleman myös homoja.
Sitähän noilla kampanjoillakin on haluttu tuoda esille. Että ollaan ihmisiä jotka sattuu olemaan homoja, eikä vain jotain irrallisia homokäsitteitä jotka ei tartte tai ansaitse ihmisoikeuksia. :3

01.07.2018 04:15:42
#70404 [+-] Piilota Suosittele

70355


Ei pelastunut, äijä pieksi mutsia edelleen kunnes tajusivat erota mut mä olisin jääny luultavasti syntymättä.

01.07.2018 04:19:45
#70405 [+-] Piilota Suosittele

70402

Mulla on vissiin sitten TODELLA paha dissosiatiivinen identiteettihäiriö.
Menee jonnekkin kepakkomiehen kaksoiselämän toiselle puolelle jos et edes ole tietoinen sivupersoonastasi.

01.07.2018 05:48:48
#70408 [+-] Piilota Suosittele

70402

Eiköhän julkiseen keskusteluun voi liittyä muutkin turisemaan. Tälläisten kommenttiosioiden idea aikalailla se, senkin mussukka. :3

[ 10 viestiä | ]