Leipäjonon saalis sponsored by Raksapulsu Leipäjonon saalis sponsored by Raksapulsu
Hassu pupu puku Hassu pupu puku
Possu Possu
näytönohjain näytönohjain
Sebu, Miko ja Joakim Sebu, Miko ja Joakim
Hemuli toivoo Hemuli toivoo
Pyörähullujen sananmuunnos Pyörähullujen sananmuunnos
Mureena vs merikäärme Mureena vs merikäärme
Videokokoelma Videokokoelma
Demarit ovat kommunisteja. Demarit ovat kommunisteja.
ylilauta ylilauta
ansa ansa
olvi olvi
Kurwa! Kurwa!
Poopee Poopee
Pikaruokalassa Pikaruokalassa
Talla ja John Kort Talla ja John Kort
Visio tulevaisuudesta Visio tulevaisuudesta
Mafiaparatiisi 2 Mafiaparatiisi 2
Perussuomalaiset. mutkia matkassa Perussuomalaiset. mutkia matkassa
Yksittäistapaus Yksittäistapaus
Kumpi oot? Kumpi oot?
Cum Mobile Cum Mobile
Herkkuburger Herkkuburger
 1 058 näyttökertaa, 15 viestiä, 19.74 MB, 1 tiedosto, 29.05.2018 09:59:39
[ + 6 | ]

Jotkut pelit koukuttaa huolella

[12497] [Plays-God-of-War-Once-[720p].mp4] [19.74 MB] [1280x720] [] []

pelaa

 · 

god

(19)  · 

war

(22)  · 

immersio

29.05.2018 23:04:37 | 23:06:12
#60998 [+-] Piilota Suosittele

>>60994

Ei liity tähän mut täällä on kyllä jotain tyyppejä joista ei muuten kuulu mitään mutta auta armias kun postaat niiden mielestä paskan kuvan niin vali vali ini ini >:3 Tosin tämähän ei eroa mitenkään Nappulan meiningistä...

29.05.2018 23:18:42
#61001 [+-] Piilota Suosittele

>>60998

Liittyy juurikin tähän. Patalla on jäänyt sieni kutemaan anaaliin. Hän vain välillä "uskaltaa" omalla nimimerkilläänkin purkaa smug-peppukipuaan.

No mitäpä me pienistä, kun ei pienet meistä :3

30.05.2018 17:54:32
#61246 [+-] Piilota Suosittele

>>60994 Haistan vahvaa ja karvasta peppukipua sekä paranoiaa, koska en ole käyttänyt luolastoa aktiivisesti kohta kahteen viikkoon, lukuunottamatta kahta viimeistä päivää. Etkä ole mitenkään oman ritiikkisi yläpuolella, kumpi meistä kahdesta truuttaa kissa-anaalinsa tyhjäksi päivittäin ja kävi tästä noottia saatuaan kommentoimassa isoon osaan lähettämästäni shaibansguugelista "ihan paska media"? :D Mitä todisteita sulla edes on mun olleen se sonja, joka on käynyt huutelemassa kuvissasi? Ja miksi edes välität loppujen lopuksi, osuuko "sonja-k" herkkään kohtaan?

En ymmärrä mikä ajaa sinut kantamaan yksipuolista kaunaa viikkoja, vieläpä teoista jotka ei välttämättä ole minun tekemiäni. Vaikutat tekotaiteellisuutesi ohella selvästi pikkumaiselta ihmiseltä. Ja sonjista: sonjailu on betaversion anonyymi-käyttäjä-ominaisuus, joka täytyy muuttaa pätevämmäksi, tai järjestään poistaa. Se aiheuttaa nimenomaan esimerkinomaisia tilanteita joissa kumpikin osapuoli vain paskoo toistensa muroihin.

Toisaalta pidän aiheutuneesta, vaikken selvästi ole ainoa syypää kovin traagiselle tilanteellesi. Ehkä sinun pitäisi.. mmmMMMMMMM, miettiä minkälaista paskaa tunget palveluun? :D

[ 15 viestiä | ]