auts :) auts :)
Nakuankka näyttää jumankekkalle miten luolastossa toimitaan Nakuankka näyttää jumankekkalle miten luolastossa toimitaan
jyväskyläläiset juhlii voittoa sportista jyväskyläläiset juhlii voittoa sportista
tämä on sitä globalismia tämä on sitä globalismia
tuolla me kaikki asutaan tuolla me kaikki asutaan
Sika Sika
Suojamaski Suojamaski
Ei ollu Sleijerilläkään koronaa Ei ollu Sleijerilläkään koronaa
Kisuja Kisuja
muistakaa mitata kuume muistakaa mitata kuume
ihana naine 8 ihana naine 8
dick and pussy dick and pussy
Korona - tartunnan saaneet 2020.3.13 Korona - tartunnan saaneet 2020.3.13
blöö :3~ blöö :3~
vihaajaeläimet vihaajaeläimet
Pakolaisia Pakolaisia
Nyt ymmärrän Nyt ymmärrän
Kaija jammailee 2 Kaija jammailee 2
Hönö Hönö
Päkäpään mielipiteet Päkäpään mielipiteet
mikäs tämä sitten on :3 mikäs tämä sitten on :3
velipoikojen leiri osa 2 velipoikojen leiri osa 2
Tahtoisin maistaa hieman ;333 Tahtoisin maistaa hieman ;333
Jyppi fani ei anna armoa kalpafanille Jyppi fani ei anna armoa kalpafanille
 968 näyttökertaa, 16 viestiä, 0.31 MB, 1 tiedosto, 08.05.2018 07:47:27
[ + 6 - | ]

Lähtisitkö hänen kanssa ulos?

[11661] [76f36e4c.jpg] [0.31 MB] [1080x1920] [] []
76f36e4c.jpg

08.05.2018 13:45:50
#54866 [+-] Piilota Suosittele

54857

Hamsterista tuli mieleen juttu minkä luin kauan sitten. Ensiapuun tuli mieskaksikko jolla toisella oli perse palanu ja toisella silmä mustana ja muuta ruhjetta naamassa.
No asiaa selviteltäessä kävi ilmi, et nää homot oli päättäny ottaa riettaisiin leikkeihinsä lemmikki hamsterin mukaan. Toiselle oli työnnetty putki perseeseen ja siitä Hakki Hamsteri sisään. No eipä tuntunutkaan sitten niin höpöltä ja kuulemma poishan se jyrsijä pitäs äkkiä saada. Oli vaan kehvana kerenny niin syvälle pimeeseen, ettei enää näkyny ja niinpä tää toinen oli hakenu sytkärin avuksi...

Lopun voitte kuvitella itse, mut sen voin sanoa, et hamsteri parka ei selvinnyt...

08.05.2018 16:20:06 | 20:50:24
#54936 [+1] Piilota Suosittele

10 tatuointia 6 lävistystä hamsteri ja 1 kiinnostuksen kohde mikä on coca-cola, aika kova.
Mites muuten kun sillä on 6 lävistystä joista vaan 1 (tai 2) on naamassa

[ 16 viestiä | ]