Howdy pardner Howdy pardner
Ihme värkkejä Ihme värkkejä
Kerran vielä Kerran vielä
koko mopon koko mopon
Sinä pahapylly sinä Sinä pahapylly sinä
eye of the tiger :3 eye of the tiger :3
Kasku johtajista Kasku johtajista
Tutkimus Tutkimus
Missä näitä myyään? Missä näitä myyään?
mustien kohtalo leffoissa mustien kohtalo leffoissa
Ceiling Kitteh Ceiling Kitteh
Baarista kotiin Baarista kotiin
Taksihuumoria Taksihuumoria
mustat miehet mustat miehet
tarkka-ampuja22 tarkka-ampuja22
Lisääki sai ottaa... Lisääki sai ottaa...
IRL IRL
Ei halvalla ikinä saa täydellistä Ei halvalla ikinä saa täydellistä
Moscow Vice Moscow Vice
Nii Nii
Luolastolaiselle helppo nainen Luolastolaiselle helppo nainen
aaaa aaaa
Ela rokkaa Ela rokkaa
Ihmisen typeryydellä ei ole rajaa Ihmisen typeryydellä ei ole rajaa
 115 näyttökertaa, 19 viestiä, 9.84 MB, 1 tiedosto, 26.06.2026 19:31:02
[ + 2 - | ]

Syksyn hirvestyskalusto

[88941] [1000001522.jpg] [9.84 MB] [4080x3072] [] []
1000001522.jpg

kivääri

(19)
26.06.2026 20:50:19 | 23:50:42
#759525 [+1] Piilota Suosittele

>>759523 Ja mitä ne tekee? Ottaa sylkikokeen, kusikokeen, verikokeen, rasvakokeen ja vielä hiuskokeen (toisin kuin maamme edelliseltä PÄÄMINISTERILTÄ, joka veti sentään KOKAIINIA) ja toteaa, ettei tämä ole käyttänyt edes kannabista ainakaan viimeiseen vuoteen ja maksa-arvotkin viittaa kohtuulliseen alkoholinkäyttöön? Penkooko ne kämpän läpi ja löytävät kukkaruukkuna toimivan bongin, josta ei löydy edes jäämiä pilvestä? Aseetkaan ei ole edes minun hallussa, vaan asesepän kaapissa säilössä, kun minulla ei ole tarvetta niitä kotona pitää.
Varmaan ne tekee jotain hurjaa :D

Voisit muuten tehdä profiilin, Harri/Riku-Ville/Nagis, sillä näistä asioista olisi hauskempi keskustella asiallisesti, kun tietäisi, että keskustelee koko ajan saman henkilön kanssa. Vai pelkäätkö, että sinun asioista vinkataan poliiseille, niissä saattaisi ollakin jo jotain tutkittavaa... ;)

26.06.2026 20:59:52
#759527 [+1] Piilota Suosittele

>>759524 Aika epätarkkoja jos ampuu sillä "miltei-sarjatulella", pitää olla pirun hyvin tuettu, että osuu tauluun jos paukuttelee vähänkään useamman kuin yhden laukauksen viiteen sekuntiin. Tuolla alemmalla olen kerran ampunut tauluun kymmenen patia niin sanotusti "yhtäkyrpää", kasa levisi kuin Eelin perse kun ei tähdännyt rauhassa.

26.06.2026 21:21:02
#759530 [+1] Piilota Suosittele

Aseista en juurikaa erikoisemmin tiiä, niin heitetään veikkaus että tuossa on Tikka tai Valmetti, kun nuo pitäs olla ainaskin kotimaisia?

26.06.2026 22:54:26 | 22:56:03
#759553 [+1] Piilota Suosittele

>>759540
alemman rungosta tuli vähän mieleen RK niin siksi veikkasin Valmettia

Oikein :D Aito Valmet Petra .308, legenda. Tuolla yksilöllä on tullut pyllistettyä muutamakin hirvi viime vuosikymmenten aikana ja varsinkin nyt kun ne alkaa olla jo aika harvinaisia, niin aseita ymmärtävät ihmiset alkaa mielellään kyselemään siitä kun asiasta tulee puhetta.

>>759541 Ei ne maurien jälkeläiset osaa tehdä kuin haulikkoja.

>>759544 Metsästän äitisi seurassa, mutta silloin käytössä on nahkatykki joka laukoo laaturyyniä.

>>759546 Nyt tuli molemmat oikein, 308. Remarihan tuo toinen on. Kysyitkö tekoälyltä vai tiesitkö itse?
Petraan verrattuna kevyt, mutta mekaniikaltaan monimutkaisempi. Pitäisi vielä vaihdattaa siihen parempi kiikari ja laitattaa suujarru, niin se alkaisi olla aika bueno vehje.

26.06.2026 23:31:39
#759559 [+1] Piilota Suosittele

>>759553
Itse en metsästä enkä ole Keanu Reeves, mutta meidän seuralla on tollanen Remari. Petra oli muistaakseni Valmetin ainoa metsästyskivääri. Myönnän että piti Googlesta tarkistaa että vastaukset oli ainakin suurin piirtein oikein.

26.06.2026 23:45:37
#759562 [+2] Piilota Suosittele

>>759559 Monikaan aseista tietävä ei metsästä tai edes omista asetta, koska onhan nuo yleensä mekaanisesti aika hienoja vehkeitä ja sekös tekniikka-autisteja innostaa. Itselläkin on sen verran metallitekniikan alan historiaa, että aseet kiinnostaisi teknisesti enemmän kuin niillä ampuminen, jos en (omasta mielestäni) olisi niin pirun hyvä ampumaan :D

[ 19 viestiä | ]