Heti taas alkuun, tärkeimmät asiat kerrotaan tossa heti ekat 2 minuuttia eikä koko videoo tarvi katsoa ennen ku joku @hapsi_ saa taas sydärin
Mutta asiaan, eli @kessu Krimin kohdalla edellisissä tuon hepun videoissa käsiteltiin tilannetta missä Krim voidaan saada takaisin Ukrainalle. Kyse ei siis ole massiivisesta hyökkäyksestä, vaan viimeiset 2 vuotta noi on katkonu siltoja sekä tehnyt pohjustavaa tarkkaa iskua Khretsin siltaan silloin joskus ja nyt vauhti kiihtyy. Juurikin polttoainepulan takia, krimillä ei ole bensaa, diiseliä eikä kohta sähköjä (toimi jo pari päivää puoliteholla). Silti ne idiootit ryssät meni sinne kesälomalle ja nyt ne on hädissää (esim iltalehdet uutisoi)
Kuten tää media osoittaa, Ukraina pakottaa ryssän huonoihin ratkaisuihin logistiikan osalta joka vain tuottaa nille vittuna ongelmia. Ei katkaista kaikkia, vaan pommitetaan just niiden epätoivoisia ja nopeita reittejä. Kärsikööt ku paskat pöntössä kun vessapaperia eikä vettä enää tule
Nyt siis, on mahdollista saada ryssä vetäytymään krimiltä, joka on Ukrainan prioriteetti. Koska ryssälandia palaa eikä rintamalla ryssä ole tehnyt mitään konkreettistä etenemistä vaan päinvastoin Ukraina dominoi momentumia niin nyt Krimin niemimaan ajoitus on täydellinen. Tämän takia, Sevastopolit ja muut ryssän satamat paskottiin osana jotain isoa kuvaa. Se on mahdollista nyt, ei ole ollut mahdollista ennen. Se on kuitenkin mahdollisuus, mikäli ryssän pakkaa voidaan vielä sekoittaa monin eri hybridikeinoin sekä uusin drone/ohjusiskuin
Elämme mielenkiintoisia aikoja, sillä myös nämä seikat ajaa ryssää neuvottelupöytään
[
1 viestiä
|
]
⭰
Eivät halua vapautua
pohjoiskorealaiset runkulla
BLYAT
hyvää: kakkaa
gaza
USAn meininkiä
DEJAVU
Ryssien kotimatka
Gondola kipinässä
Carach Angren - Where The Corpses Sink Forever [FA, Re-upload]