Runsaasti tätä materiaalia, missä ryssät käpälöi ilmiselvää räjähdettä, jonka yhtään fiksumpi kiertäs kaukaa.
Jossakin oli komea tarkka-ampujan laukaus yöhämärästä. Oliko 500m matkaa iigoriin pellolla ja paisto kuin paska hangelta lämpökiikarissa. Oli varmaan miina repussa/tetsarissa kiinni mihin osu, kun sankari katosi vastaavaan lämpövälähdykseen eikä valosaasteen haiduttua siellä näkynyt enää mitään kohteeksi laskettavaa. Ampujalla kunnon blyat ja paskanen nauru kylkeen.
[
3 viestiä
|
]
⭰
hyvin menee
Krim on osa Venäjää
Kalustot vähenee
Kuinka puolustautua
hyvä ryöstö
Ne löysi mun
räjähti
Sota on alkanut
take that putin!
Yksi ryssien madmax tankeista
Mee nyt vittuun
Kikkeliskokkelis!
Redditin vapaaehtoisten mielikuva ukrainan tilanteesta