Vassareiden itkua Vassareiden itkua
I trusted you😾 I trusted you😾
aina pääsee ohi aina pääsee ohi
Oon tää kissa Oon tää kissa
Jekutti Jekutti
hyvesingaali hyvesingaali
Voi, älä itke Voi, älä itke
Renkula Renkula
älä anna apinalle koraania älä anna apinalle koraania
Talvi tulee Talvi tulee
Anna rabs Anna rabs
Uudet pöksyt Uudet pöksyt
Twitter, tai mikä lie X Twitter, tai mikä lie X
Kaistavahti Kaistavahti
Moskoviittien tappiot 12.11.2024 Moskoviittien tappiot 12.11.2024
kuumotus dino kuumotus dino
Kasvituotteet ei ole ihmisen ruokaa Kasvituotteet ei ole ihmisen ruokaa
Brittien risumies Brittien risumies
Salasana Salasana
hnsavrqua moottorisaha hnsavrqua moottorisaha
paahtoleivät paahtoleivät
Väsyttää Väsyttää
Käy koulut vaiko hanki tissit Käy koulut vaiko hanki tissit
rasistisia paskoja rasistisia paskoja
 172 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 21.06.2026 15:12:51
[ + 0 | ]

Hieman eri lukemat

[88877] [tiedosto.jpg] [0.04 MB] [700x700] [] []
tiedosto.jpg

syntyvyys

väestönvaihto

(9)

afrikka

(95)

eurooppa

(48)

neekeri

(1397)
21.06.2026 16:53:32 | 16:58:34
#758882 [+2] Piilota Suosittele

>>758871
Jos nyt lähdetään siitä että noi luvut on aivan päin vittua

Viime vuonna elettiin pientä vauvabuumia. Suomeen syntyi vuonna 2025 yli 2100 vauvaa enemmän kuin edellisenä vuonna. Tästä huolimatta kokonaishedelmällisyysluku oli 1,3 eli mittaushistorian kolmanneksi alhaisin.


Vuoden 2025 lopussa Suomessa oli Tilastokeskuksen mukaan hieman yli miljoona lasta. Tuoreen ennusteen mukaan lasten määrä sukeltaa hyvin todennäköisesti pian alle sen.


Tuon median mukaan 6,3 miljoonaa syntynyttä ihmistä venäjä + eurooppa ? Oikeasti ? Millä vitulla toi luku voi kattaa euroopan + venäjän ?

Venäjällä oli ennen sotaa 144 miljoonaa ihmistä
Euroopan väkiluku 2025 oli 744 miljoonaa ihmistä

Ja tuon mukaan syntyy vain 6,3 miljoonaa eurooppaan ja venäjälle joka vuos ?

Vitun hienoa propagandaa taas ja jengi uskoo :D

21.06.2026 19:32:15
#758931 [+1] Piilota Suosittele

Pitäkööt omat paikkansa puhtaana, aina pitää paskoa muiden huvit ja raiskata kaikki mikä on omaakin kun Kela sen on maksanut, vittu mua vituttaa nyt neekerit aivan erityisesti juhannuksen onnettomuuden takia.

21.06.2026 19:54:21
#758933 [+1] Piilota Suosittele

>>758882 Eiköhän tuo syntyvyys pidä ihan paikkaansa ainakin Euroopan osalta. Kuinka monen tuosta 746 miljoonasta voi olettaa olevan ikähaarukassa joka oikeasti hankkii lapsia? 100-150 milj? Kuinka moni niistä hankki kaksi lasta? Ei edes puolet.

21.06.2026 20:23:21 | 20:24:13
#758934 [+-] Piilota Suosittele

>>758933
Euroopassa 744 miljoonaa, sekä se väitetty 6,3 miljoonaa syntynyttä jaetaan 144 miljoonan asukkaan venäjän kanssa ?

Eli koitat sanoa että 888 miljoonaa ihmistä tarvitsee vain 6,3 miljoonaa lisää per vuosi eikä niitä millään voi kuolla samaa tahtia ?

Uskoo ken tahtoo

[ 11 viestiä | ]