en hymyile koskaan en hymyile koskaan
teslaniksi teslaniksi
persettä persettä
Hapsi hoitoon! Hapsi hoitoon!
Go woke, go broke. Eiku... Go woke, go broke. Eiku...
Herkkuhetki Herkkuhetki
Ihana nainen Ihana nainen
Väkivaltaisia otuksia Väkivaltaisia otuksia
Muumimuki Muumimuki
Totuus Totuus
lopeta trollaus - tai älä lopeta trollaus - tai älä
pikkukisu pikkukisu
kertoi tarinan kertoi tarinan
normipäivä raksalla normipäivä raksalla
nakuankka surffailee nakuankka surffailee
rahamiehiä rahamiehiä
Peperoon pitsu Peperoon pitsu
parkour parkour
Tissit Tissit
hieno asennus hieno asennus
Töks Töks
Heppaa, kissaa, koiraa ja laulua Heppaa, kissaa, koiraa ja laulua
mitäs ääniä mitäs ääniä
Myyy Myyy
 177 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 15.05.2026 17:25:29
[ + 5 - | ]

rasismi

[88174] [HIHPIppWIAACq4w.jpg] [0.08 MB] [680x670] [] []
HIHPIppWIAACq4w.jpg

peepo

 · 

rasisti

(76)  · 

get rekt

15.05.2026 19:53:21
#753747 [+2] Piilota Suosittele

>>753742
Toinen kielletty asia sanoa on se, että jos poliisit suorittais etnistä profilointia niin jumalaton määrä mullahien tekemiä raiskauksia tai muita rikoksia jäis tekemättä tai vaihtoehtosesti selvitettäis helevetin nopeesti. Meidän kylällä oli taannoin ne kuuluisat puistoraiskaukset. Polpo oli voimaton vaikka ne saatanan kikkaratukat ja jättipäät vietti kaikki päivänsä tunnetussa tilassa jota sanottiin Savimajaksi natiivien keskuudessa. Sinne ku oisivat menneet tai vastaanottokeskukseen niin tekijät ois löytyneet puolessa tunnissa, mutta kun ei niin ei. Koska razzizmi.

16.05.2026 19:23:45
#753995 [+1] Piilota Suosittele

>>753747
Juuri näin, se mitä sanoin, tosiasioita ei voi tunnustaa, huomioida eikä varsinkaan ääneen sanoa kuin sille työpartnerille, ja sekin pitää kuiskata, mutta kyllä he ovat hieman varovaisempia jos vastaan tulee neekeri joka vihaa muutenkin kantasuomalaisia ja varsinkin viranomaisia kuten jenkeissä.

[ 3 viestiä | ]