DYAC-kokoelma DYAC-kokoelma
Himmlerin sieniretki Himmlerin sieniretki
Enää et tuu mun nurkille kurnuttaa Enää et tuu mun nurkille kurnuttaa
Villapaidat tänne saatana! Villapaidat tänne saatana!
Kuvaotokset #42 Kuvaotokset #42
Kuinka saada kavereita Kuinka saada kavereita
priviet priviet
ukko ukko
mitä rotta sanoo? mitä rotta sanoo?
saamelainen saamelainen
Syitä bodaamiseen Syitä bodaamiseen
Iida1 Iida1
Viestintäongelmia Viestintäongelmia
Täydellinen ympyrä niin kuin monen elämäkin Täydellinen ympyrä niin kuin monen elämäkin
IIDA3 IIDA3
Spruits Spruits
Kyä vituttaa tyäykkoa Kyä vituttaa tyäykkoa
Totuus mikki hiirestä Totuus mikki hiirestä
Internetin kovimmat äijät Internetin kovimmat äijät
ei tykkää käärmeestä :3 ei tykkää käärmeestä :3
Hämis :D Hämis :D
Nunnalaulu Nunnalaulu
Kissakuvia Kissakuvia
False Positive - Supplier False Positive - Supplier
 412 näyttökertaa, 9 viestiä, 3.66 MB, 1 tiedosto, 27.04.2026 08:26:05
[ + 0 | ]

Ihana vaimo

[87693] [a6ZY862_460sv.mp4] [3.66 MB] [460x816] [65.46s] [] []

nainen

(2354)

läski

(489)

usa

(202)

ruoka

(403)
27.04.2026 12:29:30
#751079 [+3] Piilota Suosittele

>>751077 Pahasti veikkaan, että jätkä on feeder joista on ollu jo puhetta täälläkin.
Lihottaa eukon sellaseen kuntoon, että se ei enää kykene menemään mihinkään.

Joku iso häiriö korvienvälissä, jota ei oikein pysty järjellä selittämään, että miksi
vitussa.

27.04.2026 13:48:50
#751082 [+1] Piilota Suosittele

>>751079
Joskus näin sellaisenkin dokkarin missä tyttö lihosi tahtomattaan. Sillä oli aivoissa häiriö, joka ei tuottanut täynnä olemisen tunnetta. Vittumaista pitää painoa balanssissa kun on jatkuva nälkä.

Toki, tässä mediassa tuskin siitä on kyse. Joko feederi tai tolla on jonkin tason syömishäiriö

27.04.2026 13:56:35
#751084 [+1] Piilota Suosittele

>>751082 Tuollanen känkkäränkkä siitä, ettei muka saa sapuskaa viittaa kyllä pahaan häiriöön.
Jätkän ehkä tahaton feederi ominaisuus tuskin on auttanut.

27.04.2026 21:03:19
#751132 [+-] Piilota Suosittele

>>751123 Tämä on toinen mahdollisuus mitä veikkaan ja miehen kannalta
se kaikista huonoin. Menee varmasti koko palkka mitä ikinä sitten tienaakaan
tuon kurkusta alas.

[ 9 viestiä | ]