kerro missä se on..!! kerro missä se on..!!
Keisarin vaipat Keisarin vaipat
hessun kylmä kyyti hessun kylmä kyyti
Grillin tekoa Grillin tekoa
Kullankaivaja Kullankaivaja
Valokuvaajan unelma Valokuvaajan unelma
Dick unit Dick unit
Dubstep kissa muuvit Dubstep kissa muuvit
Ihana nainen Ihana nainen
vähän pelottaa vielä tuo ihminen (joku hylkäsi hänet) vähän pelottaa vielä tuo ihminen (joku hylkäsi hänet)
jouluvitsi jouluvitsi
Nauruvastuu Nauruvastuu
Paint joulukalenteri luukku 19 Paint joulukalenteri luukku 19
laitetaan kinkku tulille laitetaan kinkku tulille
Bashar Bashar
asd asd
Nostin automaatista 3928 puuta Nostin automaatista 3928 puuta
Luukku 16 Luukku 16
joulun odotusta joulun odotusta
Al-ko hol Al-ko hol
Kaulaparta Kaulaparta
Piiloviesti? Piiloviesti?
tiernapojat tiernapojat
Homma hoidossa Homma hoidossa
 366 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.42 MB, 1 tiedosto, 21.10.2025 16:58:40
[ + 1 | ]

markkinat

[83949] [f78ffeb7835bef4a.jpg] [0.42 MB] [817x1825] [] []
f78ffeb7835bef4a.jpg

nestle

 · 

vesi

(145)
21.10.2025 18:44:11 | 18:45:18
#722938 [+-] Piilota Suosittele

>>722933
Niin juuri, aivan kuten kaikki vähänkin tuottava. Tämän estämiseksi tarvittaisiin laki. Outokumpu tekee jotain oikein kun se on sekä louhija että jalostaja. Jalostaja pitkälle.

21.10.2025 20:13:47
#722961 [+-] Piilota Suosittele

>>722933 Nesquik taisi tuota jo yrittää vuosia sitten.
Joku pölö muistaakseni oli jo vetänyt/vetämässä nimen paperiin ennenkuin ymmärrettiin
vetää jarrua. Ei olisi ollut kuulemma, kuin oikeus pullottaa meidän pohjavettä.

Sen verran iso lafka vain kyseessä, että enemmän kuin yksisoluiset ajattelijat
tajuavat, että mitä se olisi todellisuudessa tarkoittanut.

Kyrvillä ei olis ollut mitään ongelmaa puristaa suomesta vedet kuin tiskirätistä
eikä täällä kellään olis ollu selkärankaa lyödä stoppia sille.

Onneksi sähköverkon myynnistä edes vähän viisastuttiin, että esim jyväskylässä
ei annettu kaupungin yksityistää vesiverkkoaan.
Olisi saattanut litrahinta vähän nousta...

[ 4 viestiä | ]