Hämyriin meni Hämyriin meni
Hyviä uutisia :3 Hyviä uutisia :3
Älä ole julma Älä ole julma
Jamal päätti koittaa töitä Jamal päätti koittaa töitä
Dacia ja Mercedes Dacia ja Mercedes
virgin protector virgin protector
The Cat in the Hat (Lamp) The Cat in the Hat (Lamp)
mews :3 mews :3
Norjalaisten ja Englantilaisten herrasmiesmäinen laivataistelu Norjalaisten ja Englantilaisten herrasmiesmäinen laivataistelu
Hevosenlihaa Hevosenlihaa
pulmallinen peli >:3 pulmallinen peli >:3
Onko työtodistus ? Onko työtodistus ?
ansa ansa
verhot pysyy auki >:3 verhot pysyy auki >:3
busted busted
CHTHONIC - Defenders of Bú-Tik Palace -Official Video | 閃靈 [暮沉武德 CHTHONIC - Defenders of Bú-Tik Palace -Official Video | 閃靈 [暮沉武德
Ebin :D Ebin :D
mitä sinä teet :3 mitä sinä teet :3
Kiinalaiset rakentaa sairaalan Kiinalaiset rakentaa sairaalan
voe vittu voe vittu
Valupertin posse illallisella Valupertin posse illallisella
Tämä on korva :3 Tämä on korva :3
mitä noituutta tämä on :3 mitä noituutta tämä on :3
boop boop
 290 näyttökertaa, 9 viestiä, 6.15 MB, 1 tiedosto, 08.04.2026 19:30:06
[ + 2 - | ]

Munanvatkausta


radio rock

(5)  · 

munanvatkaus

09.04.2026 01:06:03
#747819 [+3] Piilota Suosittele

>>747817
Mä muistan jopa Heikelä & Korporaatio -ajat, aikaa ennen Nikulaa. Radio rock soi kuiteski töissä, nykyään se on vaan enemmän tottumusta eikä se "Rokkipoliisi Rantala" kykene mitenkään korvaamaan Nikulaa.

Marce ja aamut on parhaimpia, sit iltapäivät on jo aika Plääh.

Toisaalta mikään radio Novakaan ei kiinnosta

09.04.2026 01:38:14
#747831 [+1] Piilota Suosittele

Nii'i. NII'I!! Ennen mainoksissa oli munaa. Nyt åeöell'' eiku siis pelekkää täyttä wokepaskaa.

Ennen:

- Hei eukko. Oot sä pessy jo pyykit? Pitäis päästä jätkien kaa baarin.
- Joo, pesty on ja kuivattu,
- Näytäs tänn.. mitä helvettiä, nähän on mimmien kamppeita?
- Niin niin, pesin pyykit ja kuivasin. Nyt mä lähen jätkien kans baariin.

Nykyään:

- Hei rakas lentotukialusfeminiinipikkuisenkuitenkinpojuhtavarakkaani.
- Ihanaa, sä muistut mun sukupuoleni!
- Hei siis joo. Vaikka mä oonkin mulaatti jolla on tekohampaat niin mä tässä hymyilen, että markkina"miehet" saa sopivasti matskuu hymyilevistä naisoletetuista. Koska seksihän myy.

[nyt kamera alkaa lähestyö mulaatin kasvoja]

- Mehän enne siis todellakaan ole mikäåän rasismista vapaa yhteiskunta vaikka olemmekin jo tiedä kuin monetta vuotta maailman onnellisin KANSA, ME, SUOMALAISET! Woohoo, torile truliolellahwassaminsallahbismillankhamanahamahmm...

[nyt kamera alkaa pakittaa mulaatin naamasta. Taustalla näkyy ampumisia sekä kranaattihyökkäyksiä valkoisia vastaan ja tekijöinä ovat muslimit arabimaista.]

--> I'm sorry Dave. I can't let you do that.

* No perkele, ootas. Tee kertomus niin päin, että valkoiset ovatkin niitä pahoja ihmisiä, mutta käytä käänteisiä ihonvärejä näiden osapuolten kesken.

--> I... I'm calling the cops now, okay..?

[ 9 viestiä | ]