hyvästi apina :DD hyvästi apina :DD
teimpähän tämmöstä lohilootaa teimpähän tämmöstä lohilootaa
Kehitysmaa Kehitysmaa
Börheä sielu :3 Börheä sielu :3
Parturi Parturi
ihana nainen? ihana nainen?
anfifa ja rasmus anfifa ja rasmus
Pois edestä Pois edestä
avustaja avustaja
pentin rizla pentin rizla
Harvinainen sairaus Harvinainen sairaus
mitä ihm.. <:3 mitä ihm.. <:3
Eu Eu
Pum pum Pum pum
hail! hail!
hei ei me olla pölyä <:3 hei ei me olla pölyä <:3
Manlet Manlet
Eri uutiset Eri uutiset
Pelle Hermannin seikkailut Pelle Hermannin seikkailut
tää kertoo nakuankasta tää kertoo nakuankasta
Tätä varmaan kohta täälläkin Tätä varmaan kohta täälläkin
vittu repesin vittu repesin
pistää miettimään mitä vaaditaan nykyajan artistilta pistää miettimään mitä vaaditaan nykyajan artistilta
Tähtäys Tähtäys
 290 näyttökertaa, 9 viestiä, 6.15 MB, 1 tiedosto, 08.04.2026 19:30:06
[ + 2 - | ]

Munanvatkausta


radio rock

(5)  · 

munanvatkaus

09.04.2026 01:06:03
#747819 [+3] Piilota Suosittele

>>747817
Mä muistan jopa Heikelä & Korporaatio -ajat, aikaa ennen Nikulaa. Radio rock soi kuiteski töissä, nykyään se on vaan enemmän tottumusta eikä se "Rokkipoliisi Rantala" kykene mitenkään korvaamaan Nikulaa.

Marce ja aamut on parhaimpia, sit iltapäivät on jo aika Plääh.

Toisaalta mikään radio Novakaan ei kiinnosta

09.04.2026 01:38:14
#747831 [+1] Piilota Suosittele

Nii'i. NII'I!! Ennen mainoksissa oli munaa. Nyt åeöell'' eiku siis pelekkää täyttä wokepaskaa.

Ennen:

- Hei eukko. Oot sä pessy jo pyykit? Pitäis päästä jätkien kaa baarin.
- Joo, pesty on ja kuivattu,
- Näytäs tänn.. mitä helvettiä, nähän on mimmien kamppeita?
- Niin niin, pesin pyykit ja kuivasin. Nyt mä lähen jätkien kans baariin.

Nykyään:

- Hei rakas lentotukialusfeminiinipikkuisenkuitenkinpojuhtavarakkaani.
- Ihanaa, sä muistut mun sukupuoleni!
- Hei siis joo. Vaikka mä oonkin mulaatti jolla on tekohampaat niin mä tässä hymyilen, että markkina"miehet" saa sopivasti matskuu hymyilevistä naisoletetuista. Koska seksihän myy.

[nyt kamera alkaa lähestyö mulaatin kasvoja]

- Mehän enne siis todellakaan ole mikäåän rasismista vapaa yhteiskunta vaikka olemmekin jo tiedä kuin monetta vuotta maailman onnellisin KANSA, ME, SUOMALAISET! Woohoo, torile truliolellahwassaminsallahbismillankhamanahamahmm...

[nyt kamera alkaa pakittaa mulaatin naamasta. Taustalla näkyy ampumisia sekä kranaattihyökkäyksiä valkoisia vastaan ja tekijöinä ovat muslimit arabimaista.]

--> I'm sorry Dave. I can't let you do that.

* No perkele, ootas. Tee kertomus niin päin, että valkoiset ovatkin niitä pahoja ihmisiä, mutta käytä käänteisiä ihonvärejä näiden osapuolten kesken.

--> I... I'm calling the cops now, okay..?

[ 9 viestiä | ]