Vihaajat vihaa Vihaajat vihaa
Jallu Jallu
Trumpin sanat selvennettynä Trumpin sanat selvennettynä
Hapsi ja banaanit Hapsi ja banaanit
vihreä siirtymä vihreä siirtymä
Kehveli Kehveli
Harry Potter ja outo laulu Harry Potter ja outo laulu
leivotaan pizzaa ja taistellaan leivotaan pizzaa ja taistellaan
nyt saa rakentaa nyt saa rakentaa
kirahvi sanoo öriöriöri kirahvi sanoo öriöriöri
Kaikilla mausteilla Kaikilla mausteilla
vuoden feministi vuoden feministi
nigerian lapset nigerian lapset
Kisut piilosilla Kisut piilosilla
animepommit animepommit
Hankki porakoneen Hankki porakoneen
pornoa pornoa
Danielin vagina Danielin vagina
Tissit Tissit
We wuz kangz 2 We wuz kangz 2
Kaljaa Kaljaa
Sebu jauhottaa vassarin Sebu jauhottaa vassarin
Ihana nainen Ihana nainen
Luoja ei tunne armoa Luoja ei tunne armoa
 282 näyttökertaa, 3 viestiä, 2.7 MB, 1 tiedosto, 08.04.2026 06:51:02
[ + 0 | ]

Hapsi teki laulun pihvistä ja musta

[87257] [tiedosto.mpg] [2.7 MB] []

hapsi

(209)  · 

mr pihvi

(6)  · 

digimummo

(43)  · 

paskaa

(159)  · 

suno ai

(5)  · 

luolasto

(149)
08.04.2026 20:09:27 | 20:12:41
#747736 [+-] Piilota Suosittele

>>747596
Se on just näin ku
>>747642
sen sano.

Mutta joo, sehän on just tommosta geneeristä punkkipaskaa niin kaikkihan se kuulostaa samalle. Sitte ku Suno AI:lla vääntää näitä niin tottakai se ottaa inspiraatiota kaikista niistä sampleista mitä sille on annettu. Sama juttu ku vedät jotakin norjalaista oksennusmurinametallia niin ei niitä erota kukaan toisistaan. Sama juttu poppimusan kans. Ennen sentään saatto äänestä erottaa vaikka Britneyn ja Christinan, mutta nykyään kaikki kuulostaa aivan loputtomasti samalle.

Ite asiassa nykymusa on semmosta, että kaikki vetää vaan yhtä ja samaa paskaa menemään eikä ketään tunnu kiinnostavan. Ennen sentään oli vaikka Rollarit tai King Diamond jotka veti omaa settiään. Toisesta tuli sitten mainstreamia jonka jälkeen kaikki alko kuulostaan samalle. Kai se on jotakin jutkujen laskutoimituksia, että ku tehään tarpeeks monta poikapändiä niin väki vaan kuuntelee ja ostaa levyjä vaikka kukaan ei erota niitä toisistaan.

Niin.. tästäpä tulikin mieleen se Catalinan poikabändi. Tossa stoori silleen lyhkäsesti vähän oiottuna :D



>>747596
ps. Ettet sä nyt sekottais vähän ku tähän?

[ 3 viestiä | ]