Vegaanit yay! Vegaanit yay!
Halamalapallaa'aa'aaaa Halamalapallaa'aa'aaaa
Outi Kumpuniemi Outi Kumpuniemi
Tarjoiljapojalla siivouspäivät Tarjoiljapojalla siivouspäivät
Väestönvaihto salaliittoteoria? Väestönvaihto salaliittoteoria?
Kumoa tämä argumentti, pro tip: et pysty Kumoa tämä argumentti, pro tip: et pysty
Aikamatkailu Aikamatkailu
Serenadi Serenadi
Ammattilainen Ammattilainen
Tohtorilla Tohtorilla
Väestönvaihto salaliittoteoria osa2 Väestönvaihto salaliittoteoria osa2
Mitä helvettiä? Mitä helvettiä?
soviet tyrone soviet tyrone
mikä haisee mikä haisee
Oma. Miten sulla. Oma. Miten sulla.
mega fuuu mega fuuu
Spoon lifehack Spoon lifehack
Ei saa >:3 Ei saa >:3
Ohisalo servasi Halla-ahon.. eiku.. Ohisalo servasi Halla-ahon.. eiku..
varusde lega varusde lega
Hesarin uutisointi vuonna 1998 Hesarin uutisointi vuonna 1998
Normalisoidaan pedofilia? Normalisoidaan pedofilia?
metsot metsot
näin sillä kuuluu tehdä :3 näin sillä kuuluu tehdä :3
 283 näyttökertaa, 3 viestiä, 2.7 MB, 1 tiedosto, 08.04.2026 06:51:02
[ + 0 | ]

Hapsi teki laulun pihvistä ja musta

[87257] [tiedosto.mpg] [2.7 MB] []

hapsi

(209)  · 

mr pihvi

(6)  · 

digimummo

(43)  · 

paskaa

(159)  · 

suno ai

(5)  · 

luolasto

(149)
08.04.2026 20:09:27 | 20:12:41
#747736 [+-] Piilota Suosittele

>>747596
Se on just näin ku
>>747642
sen sano.

Mutta joo, sehän on just tommosta geneeristä punkkipaskaa niin kaikkihan se kuulostaa samalle. Sitte ku Suno AI:lla vääntää näitä niin tottakai se ottaa inspiraatiota kaikista niistä sampleista mitä sille on annettu. Sama juttu ku vedät jotakin norjalaista oksennusmurinametallia niin ei niitä erota kukaan toisistaan. Sama juttu poppimusan kans. Ennen sentään saatto äänestä erottaa vaikka Britneyn ja Christinan, mutta nykyään kaikki kuulostaa aivan loputtomasti samalle.

Ite asiassa nykymusa on semmosta, että kaikki vetää vaan yhtä ja samaa paskaa menemään eikä ketään tunnu kiinnostavan. Ennen sentään oli vaikka Rollarit tai King Diamond jotka veti omaa settiään. Toisesta tuli sitten mainstreamia jonka jälkeen kaikki alko kuulostaan samalle. Kai se on jotakin jutkujen laskutoimituksia, että ku tehään tarpeeks monta poikapändiä niin väki vaan kuuntelee ja ostaa levyjä vaikka kukaan ei erota niitä toisistaan.

Niin.. tästäpä tulikin mieleen se Catalinan poikabändi. Tossa stoori silleen lyhkäsesti vähän oiottuna :D



>>747596
ps. Ettet sä nyt sekottais vähän ku tähän?

[ 3 viestiä | ]