Se on moro kaverit! Se on moro kaverit!
Touhou Soireiden Touhou Soireiden
Pukki, tonttu ja poro :3 Pukki, tonttu ja poro :3
Joulukuusen koristelijat :3 Joulukuusen koristelijat :3
Nörtin Joulu Nörtin Joulu
miesten syy miesten syy
Shake weight cooling system Shake weight cooling system
:D :D
jeesus, suksimassa jesarilla paikatuilla jee-suksilla jeesus, suksimassa jesarilla paikatuilla jee-suksilla
Biene joulutervehdys :3 Biene joulutervehdys :3
Sonja, kusipää homo Sonja, kusipää homo
Heräsi saatana Heräsi saatana
A Very Skeletor Christmas 2 A Very Skeletor Christmas 2
Suu auki Suu auki
Vähemmän pestävää pyykkiä festareilta kotiin Vähemmän pestävää pyykkiä festareilta kotiin
peukku läpi peukku läpi
Sankari Sankari
Kuusen koristelijat :3 Kuusen koristelijat :3
Mahtava kumimies seikkailee Mahtava kumimies seikkailee
Joulumieltä sullekkin ;)) Joulumieltä sullekkin ;))
Vähän rankempaa huumoria Vähän rankempaa huumoria
redpill redpill
Aitoa amerikkalaista painimista Aitoa amerikkalaista painimista
:D :D
 542 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.94 MB, 1 tiedosto, 19.02.2025 20:38:51
[ + 3 | ]

hamstraajat

[78203] [hamstraajat.png] [0.94 MB] [947x766] [] []
hamstraajat.png

hamstraus

(5)  · 

nalle puh

(38)  · 

ihmiset

(18)  · 

typeryys

 · 

lakko

(15)
19.02.2025 20:54:02
#681528 [+-] Piilota Suosittele

Kuinkahan monelta löytyy viellä paskapaperia vuodelta 20.
Kyllä siinä on oikeasti kauppiaita naurattanut, kun tollot on hamstrannu
sontapaperia kuin maailmanlopun edellä...

19.02.2025 22:28:59
#681575 [+-] Piilota Suosittele

Jos jollakin on vielä jäljellä vuodelta 2020 paskispaprua, niin on säästänyt pikkuisen rahaa.
Vuonna 2020, 32 rullan embo paketti cittarissa 9,90€ = n.0,31€ / rulla, nyt sama paketti 16,95 = n.0,53€ / rulla.
Halvinta paskapaperia on joku turkista tai unkarista tuotu n.0,36€ / rulla maksava oops / coop jne halpamerkki, siis jumalauta suomessa halvin wc paperi on tuonti kamaa...

20.02.2025 01:40:19
#681624 [+1] Piilota Suosittele

>>681528 Taloyhtiön varastossa oli jollain koppi täynnä vessapaperia noihin aikoihin ja siellä niitä on vieläkin pakkaus tai pari. Eli kyllä. Näitä tapauksia todella löytyy.

20.02.2025 05:41:33
#681670 [+-] Piilota Suosittele

>>681638
Sori.
En ole treffi kamusi vaikka sellaisesta haaveilenkin, olen rapu e-suomesta, kiitos ihan hyvin menee kun miettii että tämä ja huominen niin on viikonloppu.

[ 8 viestiä | ]