PeliLogiikka - Tomb Raider [1996] PeliLogiikka - Tomb Raider [1996]
TITTITIDIDIITIDIDTIIDI TITTITIDIDIITIDIDTIIDI
Trollifysiikkaa Trollifysiikkaa
Syö pillereitä, mielipuoli Syö pillereitä, mielipuoli
Kaikki mitä valo koskettaa... :3 Kaikki mitä valo koskettaa... :3
Bojoing Bojoing
:3 :3
Pervo Roope Pervo Roope
roni.obj roni.obj
Niilo Stöö Niilo Stöö
Joo, aika hyvä Joo, aika hyvä
Erinomaista toimintaa Erinomaista toimintaa
Lukisin Lukisin
PeliLogiikka - Half Life [1998] PeliLogiikka - Half Life [1998]
Diippii Diippii
silmät sulaa silmät sulaa
Munavolkkari Munavolkkari
100v 100v
Peliparodia - FlatOut [2004 - 2006] Peliparodia - FlatOut [2004 - 2006]
Polly haluaa nyt sitä saatanan keksiä! Polly haluaa nyt sitä saatanan keksiä!
Jumalauta, nainen Jumalauta, nainen
Gayridian-salin haasteet Gayridian-salin haasteet
Suomenmaan sankarit Suomenmaan sankarit
kuulapää ontuu.. ei taia pysyä luolasto.org in kehitystahdissa kuulapää ontuu.. ei taia pysyä luolasto.org in kehitystahdissa
 370 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto, 30.03.2026 17:10:01
[ + 1 - | ]

Maailman hapsein vankila


vaarallisin

 · 

vankilat

 · 

feared

 · 

prison

(7)
30.03.2026 19:24:04
#745894 [+3] Piilota Suosittele

Oikeasti tehokas vankila olisi koppi ilman valoja ja ruuaksi raakoja perunoita. Ei sänkyä eikä patjaa niin nopeasti muuttuisi hinku linnaan mihin moni haluaa vain lomalle.

30.03.2026 19:28:01
#745896 [+3] Piilota Suosittele

Näitä tarvitaan suomeen.. ja monta.. ja miksipä ei muuallekkin eurooppaan.. kun kulttuuri muuttiuu niin miksipä ei rangaistuksetkin. vaikuttaa lisäksi paljon edullisemmalta vaihtoehdolta, kuin nykyiset täyshoitolat.

30.03.2026 22:51:02
#745940 [+2] Piilota Suosittele

Kannatan tuollaisia vankiloita laajemminkin, vankiloita joihin pelkää mennä. Miettiipähän rikosta, mutta toisaalta sinua pidättävät poliisit luultavasti ampuvat sinut ensin koska et todellakaan halua sinne, ja lähestyt puukko kädessä etkä tottele - suicide by cop.

31.03.2026 00:14:25
#745954 [+1] Piilota Suosittele

Located in Brisbane, a small central American country with a population fewer than 400000...


Brisbane on Australiassa Queenslandin osavaltion pääkaupunki ja sen suurin kaupunki, mutta myös koko Australian kolmanneksi suurin kaupunki. Siellä on asukkaita runsaat kaksi miljoonaa. Kaupunki sijaitsee Tyynenmeren läheisyydessä Brisbanejoen rannalla Moreton Bayn ja Australian Kordillieerien välisellä rannikkotasangolla Queenslandin kaakkoisosassa. -Wikipedia-

[ 4 viestiä | ]