Viidennen koronarokotteen jälkitunnelmia Viidennen koronarokotteen jälkitunnelmia
Apustukset lopu Apustukset lopu
Sakot tuli.. Sakot tuli..
Viiksiniekat Viiksiniekat
Kuolleet gondolat Kuolleet gondolat
aku ankka pillua vailla aku ankka pillua vailla
Lukuja Lukuja
Kiva ja lyhyt elämä tulossa pennulle. Kiva ja lyhyt elämä tulossa pennulle.
neekeri neekeri
Mainos Mainos
Mikko Mallikas Mikko Mallikas
U mad U mad
Tohtori Theodore Noel ja eri kasvomaskit Tohtori Theodore Noel ja eri kasvomaskit
neekeriopistot ja sillee :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD neekeriopistot ja sillee :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Tahtoisin vain schwip schwapia Tahtoisin vain schwip schwapia
Spruto? Spruto?
Small child Small child
Pärssisen muistomerkki Haukiputaalla Pärssisen muistomerkki Haukiputaalla
kuvakommentti ilman näitä ei voi pärjätä kuvakommentti ilman näitä ei voi pärjätä
mikki hiiri ja neekeri poika mikki hiiri ja neekeri poika
Somalit jäävät Suomeen Somalit jäävät Suomeen
Onnellinen Esko Onnellinen Esko
Slayjer and pals Slayjer and pals
Hyvin sanottu Hyvin sanottu
 433 näyttökertaa, 2 viestiä, 27.57 MB, 1 tiedosto, 15.03.2026 20:57:03
[ + 4 - | ]

Juopot lappalaiset

[86786] [tiedosto.mp4] [27.57 MB] [576x1024] [159.43s] [] []

nunnuka

 · 

komedia

(20)
15.03.2026 22:57:03
#743026 [+2] Piilota Suosittele

Joskus näin jälkikäteen miettinyt, mitä muuta kuin viinaa suomalaiset huumori näyttelijät veti ennen kuvauksia?
Ainakin Loirin, Peteliuksen + muutaman muun naureskelu ja käyttäytyminen vaikuttaa siltä kuin olisi pössytelleet, no Loirihan taisi myöntääkkin pilven polttelunsa.
Kun katselee näin kokeneempana näitä manitbois, pulttibois, Äwpk, soitinmenot, puolikuu, hymyhuulet, spede&vesku show, vintiöt, myös osa kummelit pilalle menneet materiaalista saa miettimään, mitä muuta kuin pulkkaa on vedetty niitä tehdessä?
Sen sijaan Lapinlahden lintujen sarjojen kohdalla, eli 7 kuoleman syntiä, kuudesti laukeava, maailman 8 ihmettä, elämä on ihanaa jne jaksojen teossa on selvästi vedetty viinaa.

Lopuksi pakko todeta että kyllä 1980-1990 luvuilla tehtiin parempaa sketsi, tai huumori viihdettä, kuin nykyisin, esimerkkeinä vaikkapa suomen SNL, justimus, tripla, putous.
"Heh heh" sanoisi Markus Kajo.

[ 2 viestiä | ]