teinit reagoi teinit reagoi
narua :3 narua :3
smugglers of alhol smugglers of alhol
allahu akbar allahu akbar
Solid sheeit Solid sheeit
Merkkasivat työnsä jäljen Merkkasivat työnsä jäljen
USA:n rauhalliset mielenosoitukset USA:n rauhalliset mielenosoitukset
slurp slurp
thats my wife thats my wife
Black lives matter Black lives matter
Tonnikalamylly Tonnikalamylly
No live matters No live matters
Neitsyys menetetty Neitsyys menetetty
hauva ei tahdo satuttaa hauva ei tahdo satuttaa
Hopitihop motherfucker Hopitihop motherfucker
Hienoa logiikkaa Hienoa logiikkaa
Lohi paistosta Lohi paistosta
Huomenta :3 Huomenta :3
Ratkaisu Ruotsin ongelmiin. Ratkaisu Ruotsin ongelmiin.
jumalan tahto jumalan tahto
blowdart blowdart
jonnet ei muista ja tietäjät tietää jonnet ei muista ja tietäjät tietää
why you do this? why you do this?
nikkari työssään nikkari työssään
 984 näyttökertaa, 6 viestiä, 5.86 MB, 1 tiedosto, 06.09.2019 11:17:32
[ + 1 - | ]

Nyt sattui Juhaa leukaan

[34008] [VID-20190906-WA0003.mp4] [5.86 MB] [368x640] [] []

juha

(18)  · 

leuka

(5)
06.09.2019 14:06:36
#243596 [+1] Piilota Suosittele

"oispa ollu vinssi"
Onko tuohon väliin laitettu pätkä kettinkiä?Vähän näyttäisi olevan. On kyllä aika hyvä ammus jos suurin osa on kestävämpää, kevyempää ja venyvämpää vaijeria tai liinaa. +ties mimmonen olematon laminoimaton lasi tai korvattu kevytmuovilla

07.09.2019 19:27:02
#243744 [+-] Piilota Suosittele

Harvinaisen hyvä tuuri kävi Juhalla. Joskus näin samankaltasen, missä traktorilla yrittivät saada kärryä liikkeelle. Kuulu vaan nips naps, kun ketju irtos ja lenti suoraan traktorin koppaan. Hepulta katos koko pää.

07.09.2019 21:06:25
#243769 [+1] Piilota Suosittele

>>243711
ja kevennetty versio hinaamassa. tossa ei ole takapyörillä mitään painoa päällä, aika turha. vaikka tossa mudassa on m+s renkaiden kuviot aika täynnä oli painoa tai ei

08.09.2019 12:31:29 | 12:37:04
#243873 [+-] Piilota Suosittele

>>243769
Etupyörillä on ehkä vähän, mut näyttää toi vähän turhalta. Kuviot on varmasti täynnä. Ite koittasin just niitä risuja mutta ennemmin vauhdinottoa+risuja mäkeen. Ei tästä ole kuukauttakaan kun päästiin yks metsätie näin ylös. Meil oli kyllä 1700kg kantava kärry pickupissa, mutta se oli tyhjä.

En oikein halunnut olla auton takana koska itsesuojeluvaisto. Jyrkin kohta tuli liinoilla.

e: vittu siis jyrkin kohta kärrylle kun auto oli enää loivassa mäessä.

[ 6 viestiä | ]