Maukasta joulua! :3 Maukasta joulua! :3
:D :D
vittu sen ei pitäny olla julkista.. vittu sen ei pitäny olla julkista..
Pamputtimen joulu Pamputtimen joulu
Siveä nukkuminen Siveä nukkuminen
Täs sarjakuvas pitää tietää luukku 23 Täs sarjakuvas pitää tietää luukku 23
Viddu Viddu
Voimisteluvideon kuvaus Voimisteluvideon kuvaus
Jouluvalot asennettu Jouluvalot asennettu
How to Get Instagram Famous How to Get Instagram Famous
Meno vitun ruotsi Meno vitun ruotsi
Naiset osaa pelata. Naiset osaa pelata.
Joulupäivä? Jihuu! :3 Joulupäivä? Jihuu! :3
anna pori anna pori
Yo Dawg Yo Dawg
Ei olisi mahtunut edes tunkemalla Ei olisi mahtunut edes tunkemalla
Tonttuvahti >:3 Tonttuvahti >:3
Heviparran joulutervehdys Heviparran joulutervehdys
PäästäniSekoamassa PäästäniSekoamassa
Joulupiippa :3 Joulupiippa :3
Niksipirkka Niksipirkka
Lähikuva Lähikuva
Mitä sä teet siellä vessassa! >:3 Mitä sä teet siellä vessassa! >:3
No Mercy No Mercy
 436 näyttökertaa, 4 viestiä, 2.62 MB, 1 tiedosto, 12.03.2026 15:19:04
[ + 1 | ]

mitä tämä magia oikein on

[86678] [07bb32a8bc52c6a9-h264-hd.mp4] [2.62 MB] [720x1280] [24.87s] [] []

kissa

(5203)  · 

liukuhihna

(5)
13.03.2026 10:00:48
#742429 [+-] Piilota Suosittele

>>742252
Ihan kuin salille ei voisi vaikka juosta tai kävellä, sinne pitää mennä tekeen se. Huomasin vasta viimevuosina että alkulämmittely on turha, ehkä yksi lämmittelysarja riittää niin saa treenin 0,5-1,5 tunnissa tehtyä.

14.03.2026 22:38:08
#742830 [+-] Piilota Suosittele

>>742429
Juoksumatolla juoksu on kyllä yksi tyhmimmistä asioista, mitä tiedän. Tyypit ajaa autolla salille juoksemaan, ei mitään järkeä. No, ehkä joillakin on ulkoilmakammo.

17.03.2026 00:54:39 | 00:54:49
#743290 [+-] Piilota Suosittele

>>742830
Lenkkeily on parempi, jos asut kaupungissa, kävely salille, mutta ei kovin myöhään ainakaan pääkaupunkiseudulla tai edes täällä enää >=(

[ 4 viestiä | ]