Lomakuvia Lomakuvia
cocacolan vastaus pepsi mainokseen cocacolan vastaus pepsi mainokseen
Coom Eternal Coom Eternal
Maailman isoin patsas Maailman isoin patsas
THL vs WHO THL vs WHO
Koronaohje Koronaohje
Päkäpään mielipiteet Päkäpään mielipiteet
Jopa Elon Musk tietää että Corona virus paniikki on tyhmää Jopa Elon Musk tietää että Corona virus paniikki on tyhmää
velipoikojen leiri osa 2 velipoikojen leiri osa 2
2016 Ghost Busters Reboot 2016 Ghost Busters Reboot
fingerpori fingerpori
Rotta 7 Rotta  7
Semmonen Semmonen
Mäkmäk Mäkmäk
korona korona
mitä olet mennyt tekemään <:3 mitä olet mennyt tekemään <:3
beavis and butthead beavis and butthead
tämän takia Niilo22 sai bannia youwtubesta tämän takia Niilo22 sai bannia youwtubesta
Kalpafanin aamu jumppa Kalpafanin aamu jumppa
Fitta, katten! Fitta, katten!
Kuinkas sitten kävikään? Kuinkas sitten kävikään?
Iiris pierii Iiris pierii
Korona Korona
eikun lisääntymään... eikun lisääntymään...
 438 näyttökertaa, 4 viestiä, 2.62 MB, 1 tiedosto, 12.03.2026 15:19:04
[ + 1 | ]

mitä tämä magia oikein on

[86678] [07bb32a8bc52c6a9-h264-hd.mp4] [2.62 MB] [720x1280] [24.87s] [] []

kissa

(5209)  · 

liukuhihna

(5)
13.03.2026 10:00:48
#742429 [+-] Piilota Suosittele

>>742252
Ihan kuin salille ei voisi vaikka juosta tai kävellä, sinne pitää mennä tekeen se. Huomasin vasta viimevuosina että alkulämmittely on turha, ehkä yksi lämmittelysarja riittää niin saa treenin 0,5-1,5 tunnissa tehtyä.

14.03.2026 22:38:08
#742830 [+-] Piilota Suosittele

>>742429
Juoksumatolla juoksu on kyllä yksi tyhmimmistä asioista, mitä tiedän. Tyypit ajaa autolla salille juoksemaan, ei mitään järkeä. No, ehkä joillakin on ulkoilmakammo.

17.03.2026 00:54:39 | 00:54:49
#743290 [+-] Piilota Suosittele

>>742830
Lenkkeily on parempi, jos asut kaupungissa, kävely salille, mutta ei kovin myöhään ainakaan pääkaupunkiseudulla tai edes täällä enää >=(

[ 4 viestiä | ]