Kolomen metrin ponnarilla. Ihana nainen? Kolomen metrin ponnarilla. Ihana nainen?
Vasemmisto lokakampanjoi perättömillä syytöksillä Vasemmisto lokakampanjoi perättömillä syytöksillä
40 x RTX 3090 korttia vähän louhintaan 40 x RTX 3090 korttia vähän louhintaan
cat a pult :3 cat a pult :3
DANCE WITH THE DEAD - From Hell (Official Video) DANCE WITH THE DEAD - From Hell (Official Video)
viikonlopun asukokonaisuudet viikonlopun asukokonaisuudet
Black is the new kuvakommentti Black is the new kuvakommentti
surufuu surufuu
Päivän safkat Päivän safkat
Siunausta Siunausta
7evill päätyi taivaaseen 7evill päätyi taivaaseen
atk:n rakennusta atk:n rakennusta
blacked blacked
animea animea
aamubörhennys :3 aamubörhennys :3
neekeri neekeri
tuomiopäivän tunnelmat tuomiopäivän tunnelmat
Ne erot.. Ne erot..
NalleLoppaDorka.laatu NalleLoppaDorka.laatu
Paul hogan show Paul hogan show
vihreä ehdokas vihreä ehdokas
Vihreät osa XIV Vihreät osa XIV
bugi se vaan on bugi se vaan on
Bongattua Bongattua
 619 näyttökertaa, 9 viestiä, 22.43 MB, 6 tiedostoa, 01.09.2020 19:36:41
[ + 3 | ]

Kissagifejä

[47173] [tiedosto-1.gif] [2.06 MB] [261x327] [] []
tiedosto-1.gif
[47172] [tiedosto-2.gif] [1.64 MB] [373x249] [] []
tiedosto-2.gif
[47171] [tiedosto-3.gif] [4.34 MB] [320x320] [] []
tiedosto-3.gif
[47170] [tiedosto-4.gif] [4.34 MB] [500x376] [] []
tiedosto-4.gif
[47169] [tiedosto-5.gif] [4.52 MB] [274x259] [] []
tiedosto-5.gif
[47168] [tiedosto-6.gif] [5.52 MB] [498x292] [] []
tiedosto-6.gif

kissa

(5209)  · 

koira

(1229)  · 

pesu

(61)  · 

paijaus

(12)  · 

huomiota

 · 

gif

(490)
01.09.2020 20:05:03
#382465 [+-] Piilota Suosittele

"Huumon? Hei huumon? Meillä on vähän tylsää. Tarvittais huomiota." *bögs* :3

"Täällä vartioin minä!" >:3

"Ei ole vielä leikkiaika. Nyt sinusta tulee mamin puhdas pikkubendele!" <3 :3

En tiedä mikä show tämä on, mutta katsoisin :3

Tässä soitetaan kuusiraajaisesti ja täydellisen tasapainoisesti :3

"En ole bullataiginaa! :3 Paitsi kun nugustelen, hurr hurr." :333

02.09.2020 11:01:14 | 11:22:58
#382667 [+-] Piilota Suosittele

>>382659

Tänks :3

Mukavaa että paras kohta on napattu talteen :3 Toki koirakin on söpö :3

Huomenta Vivis <3 :3 Vai pitäisikö tuossa sanoa hyvää yötä? :333

02.09.2020 13:17:40
#382692 [+-] Piilota Suosittele

>>382667
Videossa olisi saanut olla enemmän börh :3

Samoja niitä huomenta kuvia mitä olen viime aikoina laittanut, mutta nyt kellotetaan korvalla ja silmillä yhtäaikaa. :3

02.09.2020 13:46:32 | 14:00:49
#382703 [+-] Piilota Suosittele

>>382692

Niin olisi! ;3

Juu, tutunnäköinen hyvinvoiva Morttibödgöddelijä :3 Ja on kyllä kovin valppaan oloinen, valmis päivän seikkailuihin ja vahtimaan huumonia tarkasti :333

02.09.2020 14:12:42 | 14:13:36
#382712 [+-] Piilota Suosittele

>>382709
Vieläkin valitettavasti saikulla, ja kotosalla tylsistelemässä. Ja etätyötä ei pystyisi muutenkaan tekemään. Porukatkaan nyt ei repeä sieltä yhden minun takia kun matkat on 5h edes-takaisin. Mutta kyllä sinne tässä kuussa pääsee börhöä katsomaan. :3

[ 9 viestiä | ]