Kielto Kielto
Neekeri Neekeri
Fingerpori Fingerpori
Vettä Vettä
Burrrzum Burrrzum
Kun on tilaisuus... Kun on tilaisuus...
Digimummulle omistettu Digimummulle omistettu
Täytyy juutaloida nopeasti Täytyy juutaloida nopeasti
Birb enthusiast Birb enthusiast
Juuh elikkäs Juuh elikkäs
Mäy! sanoi henkilökunta Mäy! sanoi henkilökunta
2020 2020
Tollee varmaan pitäs mennä :D Tollee varmaan pitäs mennä :D
Jengi Jengi
Fingerpori Fingerpori
Känkkäränkkä Känkkäränkkä
Elmo koittaa Elmo koittaa
boobs boobs
In Memoriam In Memoriam
Dick Kickem Dick Kickem
puhelinvankila puhelinvankila
Näinkö? Näinkö?
otan nokoset missä vain :3 otan nokoset missä vain :3
ninja ninja
 404 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 10.03.2026 05:32:02
[ + 2 - | ]

Ja tuo meiltä on viety.

[86606] [1000022986.jpg] [0.07 MB] [604x389] [] []
1000022986.jpg

tokmanni

 · 

kalja

(270)  · 

lapin kulta

(7)
10.03.2026 05:42:56
#741598 [+1] Piilota Suosittele

Tosta tuli mieleen tapahtuma kun kasarilla yläläasteella paikallinen pulsu kävi hakeen meille välitunnilla kaljaa. Oltiin sitten pikku pöhnässä koulupäivä. :D

10.03.2026 15:33:35
#741676 [+2] Piilota Suosittele

Ei lappari maistunut, kun mäyräkoiran karhua sai 8,95€, olvi cxx 7,95€, lahden erikoinen 8,28€, ruuti 8,28€ ja korillisen karjalaa 14,55€ (sis.koripantin).

Noilla eväillä kiiteltiin Vanhasen Mattia, ettei tarvinnut tallinnasta hakea 11-13€ IV-kalja laatikkoa, kun lähellä sijaitsevat ässä, cassa, ruokavarasto ja cittari myi n.16-17€:lla 24-pulloa hyvää kaljaa ja kun budejetti oli 20€ niin siihen päälle sai smartin / bonuksen topan, tai askin LM:mää.

10.03.2026 18:08:10
#741702 [+2] Piilota Suosittele

Kyllä nuo muutkin hinnat on aika edullisia nykyiseen verrattuna, parempaa tonnikalaa 3 purkkia 1,5€, nykyään purkki Coopin halvinta paskaa maksaa enemmän. Sama tuossa puurossa, eurolla kolme pakettia, nykyään et saa edes sitä yhtä pakettia eurolla.

[ 9 viestiä | ]