Pallit Pallit
nyt on melkone käärme nyt on melkone käärme
Lumihiutale Lumihiutale
Dicke Freundin Dicke Freundin
Hyvää jeesuksen kuolinpäivää. Hyvää jeesuksen kuolinpäivää.
Persu äänestyskopissa Persu äänestyskopissa
Tupakointi tappaa Tupakointi tappaa
Talla Talla
Viime vuoden animetötö Viime vuoden animetötö
Taxi Taxi
tuet ei tullu tuet ei tullu
Kosmikud "Hipodroomi kurtisaan" Kosmikud "Hipodroomi kurtisaan"
talvi yllätti autoilijat talvi yllätti autoilijat
Lampaanpaisti uuniin Lampaanpaisti uuniin
Porno Pertti Porno Pertti
VELI!? VELI!?
Viisaita sanoja Viisaita sanoja
tekopillukakku tekopillukakku
OMG OMG
Liigastajat Liigastajat
Kun viinapaketti saapuu Kun viinapaketti saapuu
Venäjä Venäjä
jmke - Pieni mies, iso tuoppi jmke -  Pieni mies, iso tuoppi
Nyaaa.... Nyaaa....
 386 näyttökertaa, 2 viestiä, 1.68 MB, 1 tiedosto, 25.02.2026 20:37:02
[ + 0 | ]

papppa ajaa rallia

[86273] [c4f13ff50e49e35e-h264-hd.mp4] [1.68 MB] [720x1280] [5.27s] [] []

pappa

(53)  · 

ei osaa

(21)  · 

auto

(729)
25.02.2026 21:48:07
#739202 [+2] Piilota Suosittele

Mummokin ottaa senverran lunkisti, että ei tainnu olla eka kerta.
Kokkolassa kauppaan fillaroidessa alko yhtäkkiä haisemaan todella paha ns. rälläkän käry.

Siitä pätkän matkaa, niin tuli vastaava valkonen käry autonalta ja vanhempi herrasmies
ratissa koitti mäkilähtöä suurinpiirtein korotetun suojatien korkuiseen rinteeseen
parkkipaikan pihalta kadulle.

Sen verran joutui viisomaan isännälle, että antaa olla, ettei hajota autoa enempää.
Oletettavasti ukon naapuri tuli siihen kanssa toppuuttelemaan, että eiköhän anneta
tojotan kytkimen vähän jäähtyä ennenkuin yritetään uudestaan.

25.02.2026 22:59:39 | 23:02:09
#739208 [+1] Piilota Suosittele

"Minä oon ajanu +50-vuotta autoa, eikä se että olen nykyään 1/2-sokea ole haitannut ajoa.
Nykyään kaikki muut on vastuuttomia kun jättävät polkupyöriä, lastenvaunuja ja veriroiskeita minun auton keulaan, eilenkin kauppareissun aikana joku oli työntänyt auton alle lasten kolmipyörän ja rikkonut samalla puskurin, meni hetki kun rälläköin & polttoleikkasin sen pohjasta irti.
T:𝓔𝓲𝓷𝓪𝓻-𝓡𝓾𝓷𝓪𝓻 𝓞𝓱𝓲𝓪𝓶𝓶𝓾𝓽𝓽𝓾"

Toisaalta...

"Mulla o ollu toi ajokortti niiku 3 päivää ja toi +20-vuotta vanha bemarii jotai puolvuotta.
Oon 💯varmasti ainakin kylän, tai läänin, ellen koko suomen nopein ja paras kuski, oikea rattimestari!
Se että toi bemmu lähti luisuun 60km/h nopeudessa, tuhoten kolmen vastaantulijan autot, kieppuen siitä metikköön 6 X katonkautta ympäri, aiheuttaen 9 bemmin (2 takakontissa) matkustajan loukkaantumisen, tai kuoleman, ei johtunu että kuvasin tik-tokkiin videoo ku bemmin mittari näyttää jotai 143km/h, 60km/h alueella.
T: 🅥🅘🅛🅙🅞 ​ 🅙🅞🅞🅝🅐🅢🅣🅘🅘🅝🅐 ​ 🅚🅤🅟🅛🅐🅜🅤🅞🅥🅘 17V"

[ 2 viestiä | ]