juominen juominen
Meesa Nuorgam Meesa Nuorgam
mustat saa odottaa mustat saa odottaa
Räppäri Räppäri
Sebu jauhottaa vassarin Sebu jauhottaa vassarin
pelasta kissat pelasta kissat
Ihana nainem Ihana nainem
Fingerpori Fingerpori
Mursu Mursu
Tissit Tissit
ugandan key ugandan key
nagis epic skillz nagis epic skillz
hyvin täytetty hyvin täytetty
Zitron. Varaosat ja työkalut Zitron. Varaosat ja työkalut
loppu se apinointi loppu se apinointi
sinne meni sinne meni
Heimosen esiäiti Heimosen esiäiti
kyttävitsi kyttävitsi
white people white people
Salamasota Salamasota
hapsi näkee ihanan naisen hapsi näkee ihanan naisen
Strapon-mainos ajan hermoilla Strapon-mainos ajan hermoilla
kyrpä kyrpä
Luola Luola
 386 näyttökertaa, 2 viestiä, 1.68 MB, 1 tiedosto, 25.02.2026 20:37:02
[ + 0 | ]

papppa ajaa rallia

[86273] [c4f13ff50e49e35e-h264-hd.mp4] [1.68 MB] [720x1280] [5.27s] [] []

pappa

(53)  · 

ei osaa

(21)  · 

auto

(729)
25.02.2026 21:48:07
#739202 [+2] Piilota Suosittele

Mummokin ottaa senverran lunkisti, että ei tainnu olla eka kerta.
Kokkolassa kauppaan fillaroidessa alko yhtäkkiä haisemaan todella paha ns. rälläkän käry.

Siitä pätkän matkaa, niin tuli vastaava valkonen käry autonalta ja vanhempi herrasmies
ratissa koitti mäkilähtöä suurinpiirtein korotetun suojatien korkuiseen rinteeseen
parkkipaikan pihalta kadulle.

Sen verran joutui viisomaan isännälle, että antaa olla, ettei hajota autoa enempää.
Oletettavasti ukon naapuri tuli siihen kanssa toppuuttelemaan, että eiköhän anneta
tojotan kytkimen vähän jäähtyä ennenkuin yritetään uudestaan.

25.02.2026 22:59:39 | 23:02:09
#739208 [+1] Piilota Suosittele

"Minä oon ajanu +50-vuotta autoa, eikä se että olen nykyään 1/2-sokea ole haitannut ajoa.
Nykyään kaikki muut on vastuuttomia kun jättävät polkupyöriä, lastenvaunuja ja veriroiskeita minun auton keulaan, eilenkin kauppareissun aikana joku oli työntänyt auton alle lasten kolmipyörän ja rikkonut samalla puskurin, meni hetki kun rälläköin & polttoleikkasin sen pohjasta irti.
T:𝓔𝓲𝓷𝓪𝓻-𝓡𝓾𝓷𝓪𝓻 𝓞𝓱𝓲𝓪𝓶𝓶𝓾𝓽𝓽𝓾"

Toisaalta...

"Mulla o ollu toi ajokortti niiku 3 päivää ja toi +20-vuotta vanha bemarii jotai puolvuotta.
Oon 💯varmasti ainakin kylän, tai läänin, ellen koko suomen nopein ja paras kuski, oikea rattimestari!
Se että toi bemmu lähti luisuun 60km/h nopeudessa, tuhoten kolmen vastaantulijan autot, kieppuen siitä metikköön 6 X katonkautta ympäri, aiheuttaen 9 bemmin (2 takakontissa) matkustajan loukkaantumisen, tai kuoleman, ei johtunu että kuvasin tik-tokkiin videoo ku bemmin mittari näyttää jotai 143km/h, 60km/h alueella.
T: 🅥🅘🅛🅙🅞 ​ 🅙🅞🅞🅝🅐🅢🅣🅘🅘🅝🅐 ​ 🅚🅤🅟🅛🅐🅜🅤🅞🅥🅘 17V"

[ 2 viestiä | ]