Naama derpahti Naama derpahti
Kansallislaulusymboliikkaa Kansallislaulusymboliikkaa
Seesamtie: The Ultimate Über Collection Seesamtie: The Ultimate Über Collection
Isokokoinen mies Isokokoinen mies
Hitaasti hyvä tulee Hitaasti hyvä tulee
Lindberg sylkee ''totuuksia'' Lindberg sylkee ''totuuksia''
Homontain avajaismarssi Homontain avajaismarssi
The stage sets and a new challenger is born The stage sets and a new challenger is born
Uus ennätys joka sekuntti! Uus ennätys joka sekuntti!
Totino Cat Totino Cat
Eurooppa Eurooppa
Suomi mainittu! Suomi mainittu!
Ebin trollaaja :D Ebin trollaaja :D
Bongokissa huutaa kaukaisuudessa Bongokissa huutaa kaukaisuudessa
Balettia Balettia
Kirja Kirja
chad mario ja incel bowser.. eiku toisipäi chad mario ja incel bowser.. eiku toisipäi
hapsiykoosi hapsiykoosi
Työni täällä on tehty :3 Työni täällä on tehty :3
Rentouttava lasi viiniä Rentouttava lasi viiniä
Koht sankarjtekoja Koht sankarjtekoja
True sentristi True sentristi
Pullapoika Pullapoika
Purjot Purjot
 403 näyttökertaa, 6 viestiä, 3.84 MB, 1 tiedosto, 22.02.2026 13:02:24
[ + 3 - | ]

Valupertin kunniaksi

[86217] [tiedosto.jpg] [3.84 MB] [4096x3072] [] []
tiedosto.jpg

makaroonilaatikko

 · 

ruoka

(403)  · 

kokkinurkka

(23)  · 

luolasto

(149)
23.02.2026 05:31:57
#738986 [+-] Piilota Suosittele

Mä heitän arviona semmosen 350 grammaa makaronia, 2 dl ruokakermaa, sinihomejuustomurusta sekä noin 175 grammaa juustoraastetta. Ehkä desi rasvaista maitoa. Lihan korviketta sitten max 350 gemmiä kanan jauhelihaa sekä puolikas sipuli.

Paistoaika 35 minuuttia, 210-230 astetta uunin yläritilällä.

>>738919
Guulebbas nyd saadanan nilggi. Mä tein kerran kaverin kans lasagnemakaronimössöä johon meni semmonen 500 grammaa juustoo, 400 grammaa makaronia, 400 grammaa jauhelihaa, maustepussi sekä runsaasti maitoa. Laskettiin, että siihen tuli kaiken kaikkiaan noin 10 000 kaloria. Syötin sen sitten niille kaikille muille ku aavistelin orastavaa sydänkohtausta, mutta perkele ne jäi sittenkin henkiin ja arvaappa vituttiko mua ku en uskaltanu ite maistaa ollenkaan.

[ 6 viestiä | ]