3770:stä "ylikellotin" joo, mutta siinä ei voltteja tarvinnu nostaa kun otettiin vaan löysät pois. Joten miten sä onnistut polttamaan yhtään mitään, mikäli et koske voltteihin ? Kerrotko tämän ?
>>736544 Edelleen, mistä vitusta sä keksit taas tämänkin että näytönohjaimia tykkäisin kellotella ? Näyttiksiä en ole koskaan kellottanut, enkä prossuja koko elämässäni kuin kahta yksilöä joista toinen ei ollut edes oma.
Että se siitä.
[
6 viestiä
|
]
⭰
sai ansionsa mukaan
peilfeis palaa
normipäivä töissä
Norjalainen kynttilä
Coolerin vaihto
Prosessityöskentelyn vaihtoehdot
tein jutun itse ja säästin
voimasavut
Spontaneous human combustion
NAKUANKKA asentaa atk
peltotyöt pahasti kesken
Homma hallussa
Ilmeeni kun saan kultajaskasta kultakimpaleen 5x kertoimella