Matujen sävelet Matujen sävelet
vähän isompi kamikazedrone vähän isompi kamikazedrone
moni vitun kulttyyri moni vitun kulttyyri
luigi luigi
missä mun ruoka missä mun ruoka
paluukyyti saapu :D paluukyyti saapu :D
Milla Milla
nih nih
Kiisu leikkii Kiisu leikkii
kissalle spagettia kissalle spagettia
krista kiuru krista kiuru
En olis valinut Luigia En olis valinut Luigia
Valupertin Lauantai Valupertin Lauantai
Deaf threats Deaf threats
Chip chipi chapa chapa dubi dubi daba daba Chip chipi chapa chapa dubi dubi daba daba
hehe hehe
google google
Äwäläbälälänäänä mohulu! Äwäläbälälänäänä mohulu!
Voi vittu tuossakin pitää tunkea tuo jättiperse esiin Voi vittu tuossakin pitää tunkea tuo jättiperse esiin
Niilo22 elokuva - Työharjoittelu Niilo22 elokuva - Työharjoittelu
vitun laamat vitun laamat
Kana-jalopenis-aura-kaiser-suolakurkke Kana-jalopenis-aura-kaiser-suolakurkke
rautaa rajalle rautaa rajalle
Tissiä lauantaihin Tissiä lauantaihin
 405 näyttökertaa, 6 viestiä, 2.86 MB, 1 tiedosto, 14.12.2025 19:24:23
[ + 1 | ]

drive-innillä

[85107] [4e45a42247f5cbb3.mp4] [2.86 MB] [720x720] [10.80s] [] []

mäkkäri

(22)  · 

tankki

(58)  · 

ievan polkka

(7)
14.12.2025 22:16:31
#731227 [+-] Piilota Suosittele

Oletan että jonkin t-34 variantin kyljestä tuo on. T-34/85:sessa on pidempi tornin perä vaikka samanlainen kolo ja tirkistysräppänä onkin. T-34(76) taas näyttäisi yhdessä variantissa olevan ikkunalla tuo tirkistysaukko, mutta tornin ja rungon muoto muuten näyttäisi passaavan, joten uskoisin kyseessä olevan vain eri tehtaalta tullut variantti.

14.12.2025 22:58:59
#731239 [+-] Piilota Suosittele

T-34/76 kuusikulmaisella ”gaika”- eli ”mutteri”-tornilla. Voisi olla no.231-7 mutta voipi olla olemattakin.

14.12.2025 23:21:33
#731240 [+-] Piilota Suosittele

>>731239 Ihan noin tarkkaa tunnistamista vaunun numeroa myöten ei kyllä osaa sanoa.
Sen verran, että oletin tämän olleen t-34/76. Melko varmasti siitä kuuluisasta tehtaasta, joka
sai kovimmat tuotantoluvut, mutta se saavutettiin leikkaamalla kaikesta, mistä vain voitiin.
Eli mahdollista, että tämä on sieltä, kun jättivät vain hahlon torniin ilman varsinaista suljettavaa ikkunaa.

17.12.2025 17:43:07
#731492 [+-] Piilota Suosittele

>>731239 Tuo todellakin on luultavasti juurikin tuo 231-7 vaunu jonka suomi osti saksalta. Ja videohan on joku uutiskatsaus 50 luvun puolustusvoimien jutusta ja siksi vaunun tornissa ei ole enää hakaristiä. Nyt toki tornissa on taas hakaristi koska vaunu on parolan panssarimuseossa.

[ 6 viestiä | ]