hackers hackers
Gta sa paras koko sarjasta Gta sa paras koko sarjasta
Mitä kuuluu siellä alhaalla :3 Mitä kuuluu siellä alhaalla :3
Petri Keskiviiva Petri Keskiviiva
Joulukuuseksi Joulukuuseksi
Mitäs hajoittaisi ensin? >:3 Mitäs hajoittaisi ensin? >:3
HD kauppinen HD kauppinen
Tosiystävyys <3 Tosiystävyys <3
Harakiri (1962) - Duel (HD) Harakiri (1962) - Duel (HD)
Hyvästi uljas mölllöttimeni Hyvästi uljas mölllöttimeni
Kuvakommentti Kuvakommentti
Vesikidutus Vesikidutus
slayer slayer
paijaa sitä jo senkin hirviö paijaa sitä jo senkin hirviö
Hellpriest Quotes (with movie tie-ins) Hellpriest Quotes (with movie tie-ins)
olut olut
Alien invasion Alien invasion
Sour cream snack tortillat Sour cream snack tortillat
Yksisarvinen Yksisarvinen
Soijabotti Soijabotti
köllöttelyä isännän kanssa :3 köllöttelyä isännän kanssa :3
sokeri loppu sokeri loppu
Huskya pussaillaan Huskya pussaillaan
Paavo Paavo
 405 näyttökertaa, 6 viestiä, 2.86 MB, 1 tiedosto, 14.12.2025 19:24:23
[ + 1 | ]

drive-innillä

[85107] [4e45a42247f5cbb3.mp4] [2.86 MB] [720x720] [10.80s] [] []

mäkkäri

(22)  · 

tankki

(58)  · 

ievan polkka

(7)
14.12.2025 22:16:31
#731227 [+-] Piilota Suosittele

Oletan että jonkin t-34 variantin kyljestä tuo on. T-34/85:sessa on pidempi tornin perä vaikka samanlainen kolo ja tirkistysräppänä onkin. T-34(76) taas näyttäisi yhdessä variantissa olevan ikkunalla tuo tirkistysaukko, mutta tornin ja rungon muoto muuten näyttäisi passaavan, joten uskoisin kyseessä olevan vain eri tehtaalta tullut variantti.

14.12.2025 22:58:59
#731239 [+-] Piilota Suosittele

T-34/76 kuusikulmaisella ”gaika”- eli ”mutteri”-tornilla. Voisi olla no.231-7 mutta voipi olla olemattakin.

14.12.2025 23:21:33
#731240 [+-] Piilota Suosittele

>>731239 Ihan noin tarkkaa tunnistamista vaunun numeroa myöten ei kyllä osaa sanoa.
Sen verran, että oletin tämän olleen t-34/76. Melko varmasti siitä kuuluisasta tehtaasta, joka
sai kovimmat tuotantoluvut, mutta se saavutettiin leikkaamalla kaikesta, mistä vain voitiin.
Eli mahdollista, että tämä on sieltä, kun jättivät vain hahlon torniin ilman varsinaista suljettavaa ikkunaa.

17.12.2025 17:43:07
#731492 [+-] Piilota Suosittele

>>731239 Tuo todellakin on luultavasti juurikin tuo 231-7 vaunu jonka suomi osti saksalta. Ja videohan on joku uutiskatsaus 50 luvun puolustusvoimien jutusta ja siksi vaunun tornissa ei ole enää hakaristiä. Nyt toki tornissa on taas hakaristi koska vaunu on parolan panssarimuseossa.

[ 6 viestiä | ]