kulli kulli
olet homo nyt olet homo nyt
kengät jalassa sisällä kengät jalassa sisällä
Ihana nainen Ihana nainen
Antti Lindtman Antti Lindtman
maadoitus maadoitus
herääkö herääkö
Pahaan kuntoon Ville Haapasalo on itsensä ryypännyt Pahaan kuntoon Ville Haapasalo on itsensä ryypännyt
Viikonloppu Viikonloppu
Oulucraft Oulucraft
Tyttö Tyttö
oppiipahan oppiipahan
festaritunnelma festaritunnelma
lesoilua lesoilua
hienosti hienosti
Tälläsiäkin on olemassa Tälläsiäkin on olemassa
kirahvin elvytys kirahvin elvytys
Upee tubee Upee tubee
koneistusta koneistusta
lumet pois lumet pois
minun laatikko minun laatikko
Ihana nainen Ihana nainen
kuningas kuningas
olen oomeena olen oomeena
 338 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.26 MB, 1 tiedosto, 05.12.2025 16:03:32
[ + 0 | ]

TO THE MOON

[84936] [7d8269e1d4909052.png] [0.26 MB] [1129x517] [] []
7d8269e1d4909052.png

ram

(12)  · 

hinta

(35)  · 

micron

 · 

lopetti

 · 

kohta

(8)  · 

vituttaa

(22)  · 

kallista

05.12.2025 17:02:46
#729950 [+-] Piilota Suosittele

Nii sitähän mä tässä eilen naureskelinkin että ku ostin keväällä muistin nii se makso 66e, hetki sitten kun ostin toisen nii se makso 103e ja eilen kun kävin katsoon nii se maksaa 138e.

05.12.2025 20:57:40
#730015 [+1] Piilota Suosittele

Ei ollutkaan kuin ensvuonna ajatus päivittää tietokonetta uudempaan rautaan.
Nyt näyttää siltä, että sille projektille tuli vuosi/pari lykkäystä nyt ihan oletuksena,
kun ei mitään mieltä lähteä maksamaan tuollasia hintoja.

[ 3 viestiä | ]