Typerä huora Typerä huora
Läheltä piti tilanteita Läheltä piti tilanteita
mini-mau mini-mau
nouda nouda
dejavu dejavu
rungossa jotain vikaa kai rungossa jotain vikaa kai
hyvää rakennustyötä hyvää rakennustyötä
olette pidätetty olette pidätetty
iranissa internetti poikki iranissa internetti poikki
perjantai speedrun perjantai speedrun
Tissit Tissit
ruuanlaittohetki ruuanlaittohetki
lempilelu lempilelu
Ihana nainen, Osmo ja sketsi Ihana nainen, Osmo ja sketsi
virus virus
Tämän päivän vaatteet Tämän päivän vaatteet
cdn poltto cdn poltto
Ihana nainen Ihana nainen
läskit läskit
Jutustelua Jutustelua
peisetti epstein peisetti epstein
kapseli kapseli
Ihana nainen Ihana nainen
Wuff ja moro Wuff ja moro
 348 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.33 MB, 1 tiedosto, 05.12.2025 16:01:11
[ + 1 | ]

ei osteta atk ensvuonnakaan

[84932] [128ff8c8caddcadd.png] [0.33 MB] [406x719] [] []
128ff8c8caddcadd.png

atk

(34)  · 

ram

(12)  · 

hinnat

 · 

nousee

06.12.2025 05:52:01
#730115 [+-] Piilota Suosittele

Mitä sitten? Pelitalot pukkaa edelleen yhä enemmän ADHD pelejä, vaikka pelaajat on yhä enemmän ja enemmän autisteja, johan sen näkee uusimmassa Black Opsissakin.

Ykkönen oli autisteille paras versio, koska siinä pystyi tarkka-ampuja tai sissi vielä maastoutumaan pusikoihoin, niin pärinäjonnet ei voineet esittää ramboja ja saada sillä vitullisia score streakeja, vaan hyvän paikan löytänyt ja sopivasti miinoittanut röllipeikko pystyi vetämään samat mitä rambokin. Nythän hahmot suunnilleen loistaa, jotta ADHD-veeti jaksaisi keskittyä.

Puhun siis verkkomoninpeliversioista. No OK, BO1:ssä oli myös paras tarina.

14.12.2025 20:01:00
#731179 [+-] Piilota Suosittele

Itse pelaan niin vanhoja pelejä, että GTX 1080 riittäisi minulle varmasti hyvin. Nykyisessä koneessani on RTX 4060, joka on melkeinpä overkill suhteessa useimpiin pelaamiini peleihin.

[ 2 viestiä | ]