>>729746 mä tiedän jo. multa puuttuu pakettiauto. hankin jo hiihtopipon, sekä nippusiteitä ja teippiä mutta hiihtoladutkaan ei vielä ole auki lumien puuttuessa. mä kysyn kelalta jos ne maksais mulle semmosen valkosen tunnuksettoman pakettiauton
[
5 viestiä
|
]
⭰
Hassanin & Husseinin kylpylä
Pitihän se arvata
Höhöhö
kesärata
Oispa Fixit
nakit taivaan ovella
Harvinainen OG maalaus Æ:ltä
Flying Space Cats (with lasers)
Madeleine
Päivän piristys
Hätä ei lue lakia
Piirsin kännissä mulkun
Tyämiäs Muumipeikon maanantai
Me on hävitty tää peli
Modeemiaikakauden kauneutta
Vangit hunningolla
volvohuolto
Allahin suunnitelma
Hallitus suorittaa
Videokuvakommentti
13 tuumainen pyllyvauva
Pasi ei ole vasemmistolainen :D
Datanomin käsitys vuokaaviosta
This is the most retarded thing i've seen in a long time.