paskahattu paskahattu
Jonkinlainen jeesus Jonkinlainen jeesus
Niin,eikös lapsena sanottu että jos kiusaa nii voi olla ihastunu Niin,eikös lapsena sanottu että jos kiusaa nii voi olla ihastunu
omenapuu-2 3/8 omenapuu-2 3/8
Hoplaa Hoplaa
Ebin Ebin
jos ahistaa niin jos ahistaa niin
Alle 185 miehet Alle 185 miehet
Bentley is a dapper dog Bentley is a dapper dog
Kissalla on asiaa. Kissalla on asiaa.
haltijoiden lahjad frodoille haltijoiden lahjad frodoille
savis ja neste savu abelin suuri möhläys :DDDD savis ja neste savu abelin suuri möhläys :DDDD
Pöytä on katettu Pöytä on katettu
Jessen poju Jessen poju
Jimppu kiusaa Jimppu kiusaa
miksi ei miksi ei
hahahahahaha sil on pili hahahahahaha sil on pili
tissit tissit
Savu siika mooseksen missio :--------DD Savu siika mooseksen missio :--------DD
Uuuuh Uuuuh
Mitä vittua mies ja kukkanen Mitä vittua mies ja kukkanen
Mikä tämä on? Mikä tämä on?
Kas näin heiluu peppu! Kas näin heiluu peppu!
jeesus siikaretilaisen evankeliumi :DDDD jeesus siikaretilaisen evankeliumi :DDDD
 498 näyttökertaa, 12 viestiä, 2.43 MB, 1 tiedosto, 28.11.2025 21:34:35
[ + 2 | ]

Maksapihvit puikilaperunoilla ja kermaisella viinikastokkeella

[84730] [1000000749.jpg] [2.43 MB] [3072x4096] [] []
1000000749.jpg

ruoka

(403)  · 

viini

(42)
28.11.2025 21:49:49
#728726 [+-] Piilota Suosittele

Maksapihvit on muuten ihan hyviä, mutta itsellä huonoja muistoja siitä armeijasta. Oli loppuajan kuntotestit, ja oli niinkin hyvin suuniteltu hommat, että ruokailun jälkeen, mikä sisälsi maksapihvejä oli cooperin testi. Yritä nyt siinä sitten juosta jotain coopperia kun vatsa täys maksapihviä :D

28.11.2025 22:08:04 | 22:09:42
#728729 [+-] Piilota Suosittele

>>728724
Ihan ok, puolet kastikkeeseen ja loput kokin marinointiin.
>>728725
>>728726

Redusoitu punaviinikastike on tos avainasemassa, se leikkaa naudanmaksastakin sitä maksan makua.

Lisäkkeeksi tosiaan vaan höyrytettyjä pottuja, ne rasittaa sit sen punkkukastikkeen makua.
BTW: kannattaa rapulientä laittaa lihaliemen sijaan. Tiedän, maksaa ja mereneläviä.. Mut se toimii.

28.11.2025 22:17:11
#728734 [+-] Piilota Suosittele

>>728729
Faija oli, sekä edelleen vanhoilla päivillään on metsästäjä joten maksapihvit tuli todella tutuiks. Ehkä sitä on syötetty liikaa, jonka jälkeen meni maku. Toki, siis terveellisiä pihvejä noi on sekä varmasti maistuu jos ei liikaa ole noita saanut. Potut, taikka pottumuusi on noiden kanssa vakio. Rapulientä en oo kokeillu noiden kanssa, mut toki jos sulle toimii niin los buenos

28.11.2025 23:23:15
#728758 [+-] Piilota Suosittele

>>728734
Mä tiedän, meikäkin maistaa sen 'yököttävän' maun maksassa, mut rapeaksi paistaminen, kevyt tulisuus ja kermainen punaviinikastike peittää sen kokonaan.

Nyt pitäs olla joku pikkuskidi tai teini testaas et onko toi oikeesti ihmisten ruokaa.

28.11.2025 23:37:38
#728759 [+-] Piilota Suosittele

>>728758
Juu, pienenä puoliks pakkosyötettiin jopa sitä "kuutiomaksaa" eli hirven maksaa paloteltuna ja paistettuna. Meni niin maku myös maksapihveihin etten halunnut enää syödä maksaa missään muussa versiossa kuin saarioisten maksalaatikkona.

Mut nyt joo, kun aikaa on mennyt vuosia ja vuosia niin ehkä voisin uskaltaa uudestaan. Sekä varsinkin joo, mikäli se on maustettu kunnolla niin se ehkä vois houkutella enemmän.

29.11.2025 11:39:05
#728796 [+-] Piilota Suosittele

Maksastakin saa paskaa, jos sen keittää. Vanha ala-asteen keittäjä oli sellanen sadisti, että se aina keitti maksan eka ennenku siitä tehtiin kastike/pihvejä. Oli pihveissä vähän sattumia joukossa... Ja kananmuniakin se Mengelen sukulainen keitti niin kauan, että keltuainen muuttu kivikovaksi viheriäiseksi. Onneks tillilima oli hyvää...

30.11.2025 16:06:43 | 16:06:59
#729042 [+-] Piilota Suosittele

Tästä kuvasta ei voi haistaa pihviä ja perunoita, mutta tästä kuvasta voi haistaa vuokralla asumisen.

[ 12 viestiä | ]