roskien palautus roskien palautus
olikohan olikohan
Time warp Time warp
Peisetti tekoäly Peisetti tekoäly
Ozzy ja vähemmistön suojelu Ozzy ja vähemmistön suojelu
Ihana nainen Ihana nainen
Yhteinen harrastus Yhteinen harrastus
euron juusto euron juusto
Mmmanuli Mmmanuli
Tässä se kikkelijuoksu Tässä se kikkelijuoksu
Allergian syyt hapsi edition Allergian syyt hapsi edition
Vihervassari Vihervassari
dangerzone dangerzone
Börh Börh
Ihana nainen Ihana nainen
Puolan uudet rajat Puolan uudet rajat
Kenen kokoelma? Kenen kokoelma?
Alex katsoo sinua tällä ilmeellä metsssä Alex katsoo sinua tällä ilmeellä metsssä
420 praise it 420 praise it
Lävistyksiä Lävistyksiä
Ihana nainen Ihana nainen
ranska ranska
Typerä tekoäly Typerä tekoäly
Tommy Vercetti hoitaa Tommy Vercetti hoitaa
 496 näyttökertaa, 11 viestiä, 3.18 MB, 1 tiedosto, 11.11.2025 13:04:46
[ + 0 | ]

Oon toi kellä on rotta paita

[84434] [20251111_120040.jpg] [3.18 MB] [4608x2592] [] []
20251111_120040.jpg

heimosenkeimo

(82)  · 

tarha

 · 

rotta

(167)
11.11.2025 19:32:09
#726472 [+3] Piilota Suosittele

Mitä tää on? Ei yhtään vähemmistön edustajaa kuvassa! Joku uusnatsien rasismileiri?

88

Joo löytyhän se koirapillikin sieltä. Vitun natsit, saatana.

11.11.2025 22:55:14 | 23:06:50
#726502 [+-] Piilota Suosittele

>>726423
>>726427
>>726440
>>726496
Lapsista tasan yks tyttö alaoikeella joka hymyilee, sekä tädeistä tasan yks yläoikeella. Tädeistä toisella vasemmalta puuttu ylä- ja alahuulethuulet että se oli kuin skeletor naamalla niin että kaikki hampaat näky, niin valokuvaajan piti laittaa taskulamppu kattoon sen kohdalle ettei sen psykopaatin naama paljastu. Muutenkin kakarat saatiin hiljaseks vain laittamalla niiden juomapulloihin Cherryä niin usein että päiväkotiryhmän nimeks annettiin kirsikat. Lapsista toinen ylävasemmalla vetää nuuskaa huuleen. Lastentarhan tädit pitää toisiinsa 30cm rakoa koska tämän lähemmäs toisiaan eivät halua tulla ellei ole pakko kerran vuodessa valokuvauksien takia. Mikään oikea valokuvausliike ei suostunut tonne tulemaan joten kaljapalkalla ja diapameilla lahjottiin foton ottamaan @Elmer1

On varmasti ollu hieno paikka, näin niitä luolastolaisia tehtiin ennen

[ 11 viestiä | ]