Shamefur Dispray! Shamefur Dispray!
Diippiä Diippiä
Orkut tulossa Orkut tulossa
Olemme kyllästyneet peleihisi, ihminen. >:3 Olemme kyllästyneet peleihisi, ihminen. >:3
"Iskä tuu peseen..." :3 "Iskä tuu peseen..." :3
Ukki ja runkkari Ukki ja runkkari
Jomppanen ei katoa muistoistamme koskaan ;___; :3 Jomppanen ei katoa muistoistamme koskaan ;___; :3
Kalavale Kalavale
Haiseeko pumppa? Haiseeko pumppa?
kylmä saatana kylmä saatana
On siellä paskaakin On siellä paskaakin
hi john hi john
WROOOONG LEVER! Why do we even have that lever?! WROOOONG LEVER! Why do we even have that lever?!
raitsikat raitsikat
splöts_prlrllllsshhhh_xD splöts_prlrllllsshhhh_xD
Löytyi kiistattomia todisteita Löytyi kiistattomia todisteita
Kenway on kummitus Kenway on kummitus
Karvisen faili Karvisen faili
Paluu luontoon eskaloituu Paluu luontoon eskaloituu
Snibeti snab syö sipsiä :3 Snibeti snab syö sipsiä :3
Väriä kylpyhuoneeseen Väriä kylpyhuoneeseen
Ei mitään järkeä sitoa kiinni, kun niin lyhyt matka Ei mitään järkeä sitoa kiinni, kun niin lyhyt matka
wPaint wPaint
Goodguy Cat Goodguy Cat
 454 näyttökertaa, 9 viestiä, 20.79 MB, 1 tiedosto, 09.11.2025 13:44:55
[ + 3 - | ]

pizzeria

[84391] [4926bfb31fecfdda.mp4] [20.79 MB] [742x1080] [57.73s] [] []

pizza

(167)  · 

ananas

(44)
10.11.2025 12:01:40
#726316 [+-] Piilota Suosittele

>>726207
Onhan noi vähän jänniä paikkoja aamuyöstä kun pilkku on tullu baareissa. Kaikki kännissä, suurin osa laskuhumalassa ja ruuhkan takia lättyä saa venaa yli puol tuntia. Ei siin tarvi ku jonkun vahingossa tönästä toista niin tivoli on valmis.

Eihän sitä nyt joka viikonloppu tapahdu, mut monesti oon katellu kun jengi käy kärsimättömäks eikä paljoa tarttis vettä myllyyn

10.11.2025 16:29:44
#726343 [+-] Piilota Suosittele

Toi pizzeria vieressä on tuhopoltettu jo 3 kertaa mut aina ne jaksaa uudestaan, se mistä tilaan, 2 kertaa.

Kunhan tappelevat keskenään ni ei haittaa.

[ 9 viestiä | ]