Hallituksen linjaus Hallituksen linjaus
Sissisotaa Sissisotaa
hyvä yritys :3 hyvä yritys :3
summonnaus apu summonnaus apu
NIILO22 - ON! - [VIRALLINEN KOKOELMA-ALBUMI] NIILO22 - ON! - [VIRALLINEN KOKOELMA-ALBUMI]
The Lost Battalion The Lost Battalion
Fingerpori Fingerpori
kameruksia kameruksia
Taffelin Grillsiä mustikkajugurttiin Taffelin Grillsiä mustikkajugurttiin
kannatus kannatus
Haisuli Haisuli
heh heh
Aina on hyvä hetki keskioluelle Aina on hyvä hetki keskioluelle
köllöttelyä :3 köllöttelyä :3
Kisse Kisse
uusi omistaja :3 uusi omistaja :3
Nurglestaja Nurglestaja
KGB defector Yuri Bezmenov's warning to America KGB defector Yuri Bezmenov's warning to America
Varasto hommia joopa Varasto hommia joopa
Kebab poistettu Kebab poistettu
HK Popsi® Mini Corndog HK Popsi® Mini Corndog
Vumpalouska raiskaa 6evilin Vumpalouska raiskaa 6evilin
Viinatrokari varmaan säikähti Viinatrokari varmaan säikähti
kaunotar ja kulkuri kaunotar ja kulkuri
 408 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.48 MB, 1 tiedosto, 24.09.2025 23:13:11
[ + 1 | ]

Pelastakaa Kalevin Poonukset

[83292] [tiedosto.jpg] [0.48 MB] [1080x1428] [] []
tiedosto.jpg

kalevi

(7)  · 

kalevit

 · 

bonus

 · 

poonus

 · 

vanhus

(27)  · 

pappa

(53)
25.09.2025 09:05:20
#718624 [+-] Piilota Suosittele

>>718609
Oon käyttäny koko ikäni plussa ja s-etu korttia.
Nykyään ne tulee automatix kun maksaa escortilla, vaikkakin k-kaupoissa täytyy käyttää plussa korttia ja st1:llä sitä niiden korttia.
En oo vielä kalevi mut poonukset pittee saaha.
Lidlin poonukset onkin sit erikseen, niitä en suostu käyttään kun pitäs jotain saatanan äppejä latailla.

[ 2 viestiä | ]