Blur Blur
Hämähäkkikö? Hämähäkkikö?
Kohta menis ylitöiksi Kohta menis ylitöiksi
Armeija touhui Armeija touhui
Saunassa. Saunassa.
Ei naurata bendele >:3 Ei naurata bendele >:3
Ujous iskee Ujous iskee
Venäläisiä vapauttajia Venäläisiä vapauttajia
Morso22 Morso22
Syvänmeren lamppumeloni Syvänmeren lamppumeloni
Kisun pillerit Kisun pillerit
Mitä kipu on. Mitä kipu on.
Ankea ystävänpäivä Ankea ystävänpäivä
Elämäsi nainen. Elämäsi nainen.
Ryntökaari Ryntökaari
"Hyvää työpäivää huumon! Nauti!" ;3 "Hyvää työpäivää huumon! Nauti!" ;3
"Modesty" "Modesty"
Uutisia Uutisia
Larppaaja Larppaaja
Kiusuri Kiusuri
Jään tässä pois Jään tässä pois
Hitsausta Hitsausta
Mämmi & sauna Mämmi & sauna
Lonkeronpakottajavartia Lonkeronpakottajavartia
 377 näyttökertaa, 1 viesti, 0.07 MB, 1 tiedosto, 24.09.2025 19:10:49
[ + 4 | ]

piparkakkutalo

[83280] [f1b6c9cfa0fddbe8.jpg] [0.07 MB] [640x711] [] []
f1b6c9cfa0fddbe8.jpg

piparkakkutalo

 · 

crack

(10)  · 

house

(9)  · 

pipari

(9)
25.09.2025 09:13:17
#718628 [+1] Piilota Suosittele

Helvetin hieno.
Muutenkin joulu on sellasta teenäisyyden aikaa, se päivä vuodesta kun ihmiset esittää olevansa niin saatanan ilosia ja mukavia kaikkia kohtaan, mut se unohtuu jo ennen vuodenvaihdetta.
Joten miksi esittää, on vain rehellisesti se vitun kyrpä mikä on aina ennekin ollut, tekee narkkariläävän piparkakku taloks, rikkoo lasten lelut ja lumiukot, sikailee kännissä joulupöydässä ja vääntää lämpöset jokeri paskat vaippaan.

[ 1 viestiä | ]