Voinko Voinko
Pitäkää tekin tauko Pitäkää tekin tauko
The Hunchback Of Notre Dame -musikaalin soundtrack The Hunchback Of Notre Dame -musikaalin soundtrack
Nyt sattuu kokoelma Nyt sattuu kokoelma
Ipaska jumissa Ipaska  jumissa
Aamukahvit Aamukahvit
Semmoset haasteet Semmoset haasteet
Mää sit vaa aattelin syyä kunnes kuolen Mää sit vaa aattelin syyä kunnes kuolen
kiusii sanmako kamerusta kiusii sanmako kamerusta
Sampo Sampo
Boing boing Boing boing
Tollikka ja Pihvi treffeillä Tollikka ja Pihvi treffeillä
Lopettakaa kaikki Lopettakaa kaikki
Niin hyvää paperia Niin hyvää paperia
Ensimmäiset somalipakolaiset Helsingin rautatieasemalla5.12.1990 Ensimmäiset somalipakolaiset Helsingin rautatieasemalla5.12.1990
Savolainen Savolainen
Ylex Ylex
En ole valmis vanhemmuuteen En ole valmis vanhemmuuteen
Lord of the ... äh.. Lord of the ... äh..
Muovia enempi ku skodan puskurissa Muovia enempi ku skodan puskurissa
Syön vain 9 annoksesta ylöspäin Syön vain 9 annoksesta ylöspäin
Paljon onnea Muhammed! Paljon onnea Muhammed!
Loukkaanuin Loukkaanuin
IRL Twitch-striimaus oli hyvä idea IRL Twitch-striimaus oli hyvä idea
 551 näyttökertaa, 5 viestiä, 1.96 MB, 1 tiedosto, 23.08.2025 20:58:43
[ + 0 | ]

putkiblyat

[82526] [b08e1850d0139ef3.mp4] [1.96 MB] [460x812] [28.54s] [] []

putkimies

(9)  · 

venäjä

(491)
23.08.2025 22:27:01
#713548 [+-] Piilota Suosittele

>>713541
Jos minuun viittaat, niin minun kämpissä ei puhuta venäjää.

Ihmetyttää tuollainen kateus.
Etkö itse osaa tehdä rahaa, vai meneekö kaikki huumeisiin?

24.08.2025 18:56:46 | 18:59:54
#713672 [+-] Piilota Suosittele

Annetaan nyt tunnustus kuitenkin siitä, että joka venttiili on linjassa
ja suorassa toisiinsa katsottuna, helposti kaikki vaihdettavissa ja säätämiseen on tilaa.

Ilmeistä on toki, että tuo rypäs lämmitysputkia, jotka lähtee menemään asuntoihin
on aavistuksen ruma noin pintaasennuksena eikä toisenlinjan paluuputki oikein
kuulu koskea toisen linjan menoputkeen.

Toiminee, jos asunnoissa itsessään pattereissa ei ole termostaatteja, mitä veivata
ja sotkea jonkun isolla vaivalla tehtyjä säätöjä tasaisista virtauksista.

Edit oletan, että kyse virtaussäätimistä, eikä käyttövesimittareista, jonka rajasin pois vaihtoehdosta,
koska rautaputket.

[ 5 viestiä | ]