Kun neekeri saa tietää että Juutalaiset pyörittivät orjakauppaa Kun neekeri saa tietää että Juutalaiset pyörittivät orjakauppaa
Tamilla on asiaa Tamilla on asiaa
Jone Nikula Jone Nikula
hyvät saumat hyvät saumat
Tami Tami
vanhaa ja uutta vanhaa ja uutta
Plague Plague
­ ­
Meillä on unelma, osa 4667890. Meillä on unelma, osa 4667890.
Pirijantai Pirijantai
Ruokajaon saalis Ruokajaon saalis
pyörä pyörä
Kova japsi äijä Kova japsi äijä
Osaaminen on vahvaa 🤦‍♂️ Osaaminen on vahvaa 🤦‍♂️
Koiro Koiro
Masturbation Masturbation
Jumalkeisarimme Sau Li Jumalkeisarimme Sau Li
Mitä jos kertoisin että media ja hallitus on täysin Kiinalainen? Mitä jos kertoisin että media ja hallitus on täysin Kiinalainen?
Ja joulurauhaa kaikille Ja joulurauhaa kaikille
Muista että olet rasisti Muista että olet rasisti
haistatko sauli haistatko sauli
japanilainen kokemus japanilainen kokemus
Kuollut meri? Putin tappoi sen! Kuollut meri? Putin tappoi sen!
Son of Satan Son of Satan
 549 näyttökertaa, 5 viestiä, 1.96 MB, 1 tiedosto, 23.08.2025 20:58:43
[ + 0 | ]

putkiblyat

[82526] [b08e1850d0139ef3.mp4] [1.96 MB] [460x812] [28.54s] [] []

putkimies

(9)  · 

venäjä

(491)
23.08.2025 22:27:01
#713548 [+-] Piilota Suosittele

>>713541
Jos minuun viittaat, niin minun kämpissä ei puhuta venäjää.

Ihmetyttää tuollainen kateus.
Etkö itse osaa tehdä rahaa, vai meneekö kaikki huumeisiin?

24.08.2025 18:56:46 | 18:59:54
#713672 [+-] Piilota Suosittele

Annetaan nyt tunnustus kuitenkin siitä, että joka venttiili on linjassa
ja suorassa toisiinsa katsottuna, helposti kaikki vaihdettavissa ja säätämiseen on tilaa.

Ilmeistä on toki, että tuo rypäs lämmitysputkia, jotka lähtee menemään asuntoihin
on aavistuksen ruma noin pintaasennuksena eikä toisenlinjan paluuputki oikein
kuulu koskea toisen linjan menoputkeen.

Toiminee, jos asunnoissa itsessään pattereissa ei ole termostaatteja, mitä veivata
ja sotkea jonkun isolla vaivalla tehtyjä säätöjä tasaisista virtauksista.

Edit oletan, että kyse virtaussäätimistä, eikä käyttövesimittareista, jonka rajasin pois vaihtoehdosta,
koska rautaputket.

[ 5 viestiä | ]