rakkautta ensisilmäyksellä rakkautta ensisilmäyksellä
Tee-se-itse Tee-se-itse
Sekalaisia paikkoja Sekalaisia paikkoja
Tiesittekö että pääsiäissaaren pääpatsaiden alla on ruumiita Tiesittekö että pääsiäissaaren pääpatsaiden alla on ruumiita
human-kun human-kun
Kallein talo Kallein talo
mielipide mielipide
project red project red
joulusnib joulusnib
kun mietin elämääni kun mietin elämääni
Peruskommari Peruskommari
test test
Kissagifejä Kissagifejä
Cup of joe Cup of joe
flandre flandre
Punapää nurtsilla Punapää nurtsilla
Jesus Truthsayer Jesus Truthsayer
värit värit
se aika vuodesta se aika vuodesta
Kissagifejä (uudenvuoden tupla) Kissagifejä (uudenvuoden tupla)
Paint-joulukalenterin 24. luukku Paint-joulukalenterin 24. luukku
Joulujölli Joulujölli
Mietaa pistää tarjoten? Mietaa pistää tarjoten?
:D :D
 772 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.15 MB, 1 tiedosto, 27.03.2018 09:48:15
[ + 4 - | ]

Ei vittu mihin tää maailma on menossa

[9613] [Screenshot_2018-03-27_00-03-42.png] [0.15 MB] [668x598] [] []
Screenshot_2018-03-27_00-03-42.png

sukupuoleton

 · 

friikki

(9)  · 

matka

(11)  · 

kortti

(21)  · 

ulina

(31)  · 

traumat

27.03.2018 10:42:35
#41886 [+-] Piilota Suosittele

>>41881
Jos en nyt iha täysin vääräs oo ni voit ostaa matkakortin joka ei oo henkilökohtanen eli kaikki voi käyttää sitä mut se maksaa enempi. Sitte jos se o henkilökohtanen ni maksaa vähempi. Saa korjata.

27.03.2018 12:58:47
#41914 [+1] Piilota Suosittele

>>41893 Nimenomaan ja jonkun vähemmistön tähden pitäisi taas kerran muuttaa toimivaa systeemiä. Ja nyt puhutaan todellakin äärimmäisestä vähemmistöstä, jos yksi sadastatuhannesta ei tiedä mitä sukupuolta on.

27.03.2018 15:02:37 | 15:02:55
#41950 [+-] Piilota Suosittele

>>41882
>>41886
Riippuu vissiin aika paljon siitä, että missä kunnassa tai kaupungissa ollaan. Pääkaupunkiseudulla kortti on teoriassa henkilökohtainen, mutta sitä voi käyttää käytännössä kuka tahansa. Tässä onkin se idea, että kortti kadotessaan voidaan helposti uusia ilman erillisiä henkilötietomuutoksia.

>>41893
>>41914
Menetämmekö tässä muutoksessa mitään ratkaisevaa? Onko sukupuolen ilmaisu välttämätöntä matkakortissa? Helsingin Seudun kortissa ei ole koskaan ollutkaan sukupuolimerkintää.

Ymmärrän kyllä että täs pitää nauraa vassareille ja heidän typeryyksille, mutta muuten ehdotuksessa ei ole väärää. Perustelu on vaan onneton.

29.03.2018 00:48:19
#42375 [+-] Piilota Suosittele

>>41950
Kyl se pk seudulla oli iha oikeesti henkilökohtanen sillo ku ite sellasen hommasin, sehä siin juju oli et saat halvemmal ku ei voi jaeskella. En tiedä onko tosin käytäntö enään voimassa ku en tällä hetkellä omista.

[ 12 viestiä | ]