Siveysvyön poistoseremonia Siveysvyön poistoseremonia
;_________; ;_________;
Hardhat shibe Hardhat shibe
Rengery Rengery
Keskiviikon cocktail Keskiviikon cocktail
Muista imeä dil- vapettaa vastuullisesti Muista imeä dil- vapettaa vastuullisesti
Oli kivikkoista aikaa Oli kivikkoista aikaa
Se oli hyvä päivä ;___; :3 Se oli hyvä päivä ;___; :3
Turvaudiväli Turvaudiväli
Ens vuonna ois Blade Runnerin tapahtumavuosi Ens vuonna ois Blade Runnerin tapahtumavuosi
Surullinen Führer Surullinen Führer
Sorsa Sorsa
Oh jew Oh jew
Älä ole John Älä ole John
Jos ei heilaa helluntaina... Jos ei heilaa helluntaina...
Tää lelu on syvältä t. shibe >:3 Tää lelu on syvältä t. shibe >:3
Jekutus Jekutus
amis amis
Tasapainoista kuuntelua :3 Tasapainoista kuuntelua :3
itsari itsari
Koiran viisaus Koiran viisaus
Islam kuvina Islam kuvina
Kisse pois Kisse pois
Mario Mario
 505 näyttökertaa, 9 viestiä, 7.31 MB, 1 tiedosto, 02.08.2025 19:45:45
[ + 1 | ]

minirilli

[82127] [dc35cf0f2dc977f3.mp4] [7.31 MB] [640x640] [59.23s] [] []

näppärä

 · 

grilli

(68)  · 

diy

(10)
03.08.2025 15:17:48
#709943 [+1] Piilota Suosittele

>>709800 Ns. tyhjä polttoaine säiliö/astia on tyypillisesti se vaarallisin.
Yks naapuri kauan sitten päätti, että hän vähän fiksaa vanhaa säiliötä, jossa
ollut polttoöljyä traktoreille.

Raahas hallin eteen ja kävi taskulampun kanssa läpi, ettei siellä ollut silminnähden
yhtään mitään. Siinäkohtaa, kun rälläkän laikka ekat kipinät hieras pöntön kylestä
ruostereiän vierestä, niin jysähti.

Täyttöputken päässä ollu korkki ampui hallin peltiseinän läpi ja toppasi takana olleen traktorin takalanaan, josta viellä lähti maalia. Ruostereikä, josta kipinät meni sisään repesi kunnolla aukia ja rälläkkä lensi
käsistä paineaallon takia.

Ihme, että ei ukolle itselleen käynyt mitään muuta, kuin että korvat soivat viellä
iltapäivälläkin. Meni projektin viimeistely seuraavalle päivälle...

03.08.2025 17:09:15 | 17:09:55
#709971 [+1] Piilota Suosittele

>>709943
En tarkoittanut että se räjähtäisi, sumuttaisi vain kaasut silmille ne jäädyttäen. "tyhjä" pullo on todellakin vaarallisempi, ellei se sitten ole oikeasti tyhjä johon vaaditaan jo muutakin kuin venttiilin avaamista tai löpönlaskua koska siellä on happea.

Typerää kun peleissä ja elokuvissa ne aina räjähtävät, koska oletan ettei ns. tyhjiä pulloja ja tynnyreitä tai auton tankkeja (autoja) säilytetä siten.

[ 9 viestiä | ]