Sanna ja apu Sanna ja apu
Kotiäiti, ruoka ja Turku Kotiäiti, ruoka ja Turku
Herkkua Herkkua
Ihana Trump Ihana Trump
Kissa mainos Kissa mainos
mitä teet >:3 mitä teet >:3
Tissi Tissi
nam kakkua nam kakkua
??? ???
Töihin NYYH Töihin NYYH
Muna tonne Muna tonne
AEAEAE AEAEAE
Tissit Tissit
Chigga Chigga
Kaviaarimummo Kaviaarimummo
Koirat ilmeilee Koirat ilmeilee
Saunaan Saunaan
Kissoja Kissoja
@jhanna pääs suljetulta tai sit solin mä ku näin tän metässä @jhanna pääs suljetulta tai sit solin mä ku näin tän metässä
Luolastolainen esittelee kokoelmansa Luolastolainen esittelee kokoelmansa
COVID Carl COVID Carl
Avasi lukituksen Avasi lukituksen
Valupertin munapizza Valupertin munapizza
vegaani vegaani
 505 näyttökertaa, 9 viestiä, 7.31 MB, 1 tiedosto, 02.08.2025 19:45:45
[ + 1 | ]

minirilli

[82127] [dc35cf0f2dc977f3.mp4] [7.31 MB] [640x640] [59.23s] [] []

näppärä

 · 

grilli

(68)  · 

diy

(10)
03.08.2025 15:17:48
#709943 [+1] Piilota Suosittele

>>709800 Ns. tyhjä polttoaine säiliö/astia on tyypillisesti se vaarallisin.
Yks naapuri kauan sitten päätti, että hän vähän fiksaa vanhaa säiliötä, jossa
ollut polttoöljyä traktoreille.

Raahas hallin eteen ja kävi taskulampun kanssa läpi, ettei siellä ollut silminnähden
yhtään mitään. Siinäkohtaa, kun rälläkän laikka ekat kipinät hieras pöntön kylestä
ruostereiän vierestä, niin jysähti.

Täyttöputken päässä ollu korkki ampui hallin peltiseinän läpi ja toppasi takana olleen traktorin takalanaan, josta viellä lähti maalia. Ruostereikä, josta kipinät meni sisään repesi kunnolla aukia ja rälläkkä lensi
käsistä paineaallon takia.

Ihme, että ei ukolle itselleen käynyt mitään muuta, kuin että korvat soivat viellä
iltapäivälläkin. Meni projektin viimeistely seuraavalle päivälle...

03.08.2025 17:09:15 | 17:09:55
#709971 [+1] Piilota Suosittele

>>709943
En tarkoittanut että se räjähtäisi, sumuttaisi vain kaasut silmille ne jäädyttäen. "tyhjä" pullo on todellakin vaarallisempi, ellei se sitten ole oikeasti tyhjä johon vaaditaan jo muutakin kuin venttiilin avaamista tai löpönlaskua koska siellä on happea.

Typerää kun peleissä ja elokuvissa ne aina räjähtävät, koska oletan ettei ns. tyhjiä pulloja ja tynnyreitä tai auton tankkeja (autoja) säilytetä siten.

[ 9 viestiä | ]