Tissikokoelma Tissikokoelma
kikkaili kikkaili
Hulluus kertaa kax Hulluus kertaa kax
chad jeesus voittaa soija saatanan chad jeesus voittaa soija saatanan
Ota leipää Ota leipää
Karvapallid Karvapallid
Ihana Olawi Ihana Olawi
no no
Jos Beatles ottaisi kuvan nykypäivänä Jos Beatles ottaisi kuvan nykypäivänä
lähi-itä lähi-itä
ei ki ei ki
muovi audi muovi audi
ajatuksia herättävä kela ajatuksia herättävä kela
ei ole anime tämä ei ole anime tämä
varmaan kuvattu espoossa tai jtoain varmaan kuvattu espoossa tai jtoain
kojima kojima
halpoja hotelliöitä halpoja hotelliöitä
Venyttelyä Venyttelyä
Katukauppias Katukauppias
anime perse anime perse
aasialainen nuuhnuuh kikkelityty aasialainen nuuhnuuh kikkelityty
Mario ja Piraijakasvit Mario ja Piraijakasvit
mitä tämä magia oikein on mitä tämä magia oikein on
Synttäri setti Synttäri setti
 433 näyttökertaa, 12 viestiä, 0 MB, 1 tiedosto, 01.08.2025 09:46:44
[ + 0 | ]

???

[82080] [NumeroPeli.png] [0 MB] [236x168] [] []
NumeroPeli.png

mysteeri

(11)  · 

numeroita

 · 

punainen

(9)  · 

sininen

(13)
01.08.2025 13:55:03
#709454 [+-] Piilota Suosittele

Nää vammaset tekstipohjaiset luolaseikkalut saa käännettyä ihan graafiseksikin.

Minä en näe tuossa mitään, saa olla vilkas mielikuvitus tai mainitussa psykoosissa jota Zolkinilta voi olettaa.

01.08.2025 14:49:08 | 15:17:57
#709463 [+-] Piilota Suosittele

>>709454 Ihme daiju oot,toi on shakki. Arvaa kikkelinpiirtäjä, onko helpompi eka tehdä tollanen konsoli versio, josta sitten overlay tyylisesti grafiikka version saa ulos pienellä vaivalla.

Ensiksi logiikka osio,

02.08.2025 02:24:30
#709629 [+-] Piilota Suosittele

>>709463
Pikavilkaisu, mutta vittua sä edes tällaista tänne lähettelet, ja miksi edes tehdä kun niitä on varmaan kymmeniä tuhansia ja vähintään satoja avoimena?

02.08.2025 02:41:01 | 02:44:16
#709632 [+-] Piilota Suosittele

>>709629 Etkö tosiaan hiffannut eka kuvasta että toi on shakki?

Kysytkö sä miksi mä teen shakki ohjelmaa, vain koska joku kans on tehnyt semmoisen?

Kun tekee kaiken itse, voi päättää kaiken itse, pitää keksiä kaikki itse, saa pitää kaiken itse.

Jos katsot kuvaa huomaat, että "mokujen" säännöt eivät ole täydelliset.

Eli tämä pätkä tarvitsee lisää pätkiä:


PROCEDURE calclightpawn(x,y:shortint); begin
if b[x,y-1]='e' then inc(lmove[x,y-1]);
if (b[x,y-1]='e') AND (b[x,y-2]='e')then inc(lmove[x,y-2]);
END;

PROCEDURE calcdarkpawn(x,y:shortint); begin
if b[x,y+1]='e' then inc(dmove[x,y+1]);
if (b[x,y+1]='e') AND (b[x,y+2]='e')then inc(dmove[x,y+2]);
END;

[ 12 viestiä | ]