Ihmisiltä ei saa olla missään rauhassa Ihmisiltä ei saa olla missään rauhassa
hyvää perjan taita hyvää perjan taita
Laihialainen ale Laihialainen ale
Psykoosiperjantai Psykoosiperjantai
Ohje nettikeskusteluun Ohje nettikeskusteluun
Heppa syö Heppa syö
Keksintö Keksintö
käärmes käärmes
Tämän takia haltijoita ei ole olemassa Tämän takia haltijoita ei ole olemassa
Suomen somaliliitto Suomen somaliliitto
Suojeluhälytys Suojeluhälytys
Rappuralli Rappuralli
Skidmark Skidmark
Pajassa Pajassa
Robottien valtaannousu vuoteen 2100 mennessä Robottien valtaannousu vuoteen 2100 mennessä
Haluan olla perseestä! Haluan olla perseestä!
crips crips
Piirsi kamunsa yhden aasialaisen tyttönsä sijasta Piirsi kamunsa yhden aasialaisen tyttönsä sijasta
Tievihaa Tievihaa
flandre flandre
Ihminen, missä paketit? >:3 Ihminen, missä paketit? >:3
Tihihii *shart* Tihihii *shart*
Lentokone antaa pusun Lentokone antaa pusun
Ei paljon hotsita enää elää tällä planeetalla Ei paljon hotsita enää elää tällä planeetalla
 433 näyttökertaa, 12 viestiä, 0 MB, 1 tiedosto, 01.08.2025 09:46:44
[ + 0 | ]

???

[82080] [NumeroPeli.png] [0 MB] [236x168] [] []
NumeroPeli.png

mysteeri

(11)  · 

numeroita

 · 

punainen

(9)  · 

sininen

(13)
01.08.2025 13:55:03
#709454 [+-] Piilota Suosittele

Nää vammaset tekstipohjaiset luolaseikkalut saa käännettyä ihan graafiseksikin.

Minä en näe tuossa mitään, saa olla vilkas mielikuvitus tai mainitussa psykoosissa jota Zolkinilta voi olettaa.

01.08.2025 14:49:08 | 15:17:57
#709463 [+-] Piilota Suosittele

>>709454 Ihme daiju oot,toi on shakki. Arvaa kikkelinpiirtäjä, onko helpompi eka tehdä tollanen konsoli versio, josta sitten overlay tyylisesti grafiikka version saa ulos pienellä vaivalla.

Ensiksi logiikka osio,

02.08.2025 02:24:30
#709629 [+-] Piilota Suosittele

>>709463
Pikavilkaisu, mutta vittua sä edes tällaista tänne lähettelet, ja miksi edes tehdä kun niitä on varmaan kymmeniä tuhansia ja vähintään satoja avoimena?

02.08.2025 02:41:01 | 02:44:16
#709632 [+-] Piilota Suosittele

>>709629 Etkö tosiaan hiffannut eka kuvasta että toi on shakki?

Kysytkö sä miksi mä teen shakki ohjelmaa, vain koska joku kans on tehnyt semmoisen?

Kun tekee kaiken itse, voi päättää kaiken itse, pitää keksiä kaikki itse, saa pitää kaiken itse.

Jos katsot kuvaa huomaat, että "mokujen" säännöt eivät ole täydelliset.

Eli tämä pätkä tarvitsee lisää pätkiä:


PROCEDURE calclightpawn(x,y:shortint); begin
if b[x,y-1]='e' then inc(lmove[x,y-1]);
if (b[x,y-1]='e') AND (b[x,y-2]='e')then inc(lmove[x,y-2]);
END;

PROCEDURE calcdarkpawn(x,y:shortint); begin
if b[x,y+1]='e' then inc(dmove[x,y+1]);
if (b[x,y+1]='e') AND (b[x,y+2]='e')then inc(dmove[x,y+2]);
END;

[ 12 viestiä | ]