helsinki tulvii helsinki tulvii
Valve Valve
Renkula Renkula
rasistisia paskoja rasistisia paskoja
Börh Börh
jamal jamal
yksityiskoneet yksityiskoneet
Sammakon neuvo Sammakon neuvo
pakulu papito pakulu papito
SDP olisi maksanut SDP olisi maksanut
Silloin joskus Silloin joskus
Valjaissa Valjaissa
punavihreä titanic punavihreä titanic
Diilailua Diilailua
Munattomat trukkikuskit :D Munattomat trukkikuskit :D
Moskoviittien tappiot 12.11.2024 Moskoviittien tappiot 12.11.2024
koko perheen elokuva koko perheen elokuva
Tissit Tissit
Vitun Babylon Vitun Babylon
nuori katri kulmuni nuori katri kulmuni
Voi, älä itke Voi, älä itke
pieni moka pieni moka
Kovia rakennusukkoja ja akkoja Kovia rakennusukkoja ja akkoja
Hieno asennus hermanni Hieno asennus hermanni
 648 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.14 MB, 1 tiedosto, 28.07.2025 06:33:11
[ + 8 | ]
👑 Plussatuin 28.07.2025.

Lvl 99 rölläys

[82018] [tiedosto.jpg] [0.14 MB] [1080x1099] [] []
tiedosto.jpg

ozzy

(15)  · 

trolli

(32)
28.07.2025 07:01:08
#708719 [+4] Piilota Suosittele

Nykyään kun ei pysty sanomaan onko joku trolli vai ei.

Sitä itse sanoo "Ei tuota tyhmempää ihmistä voi olla", mutta katsos vain kun Maria Nordinin enkelipölyt ja sisäilma konsultaatiotkin alkavat kuullostaa järkevämmiltä kuin "Paju-pojun" salaliitot, tai Valo vesikauriin 68-sukupuolta "todistetusti" jutut.

Pahinta on se että aina jostain kulman takaa pölähtää kansanedustaja / tangokuninkaallinen / näyttelijä / onlyfans julkkis, joka ryhtyy sönköttämään kuinka ihmisen pitäisi elää pelkällä valoravinnolla, tai että hiv / aids paranee männyn siitepöly teellä.

28.07.2025 15:09:09
#708759 [+5] Piilota Suosittele

>>708719 Se tämänpäivän sarkasmissa ja trollauksessa onkin vikana,
että 10v sitten tarpeeksi typerä heitto oli helppo ymmärtää vitsinä.
Tänäpäivänä mitä älyttömämpi kommentti, niin ikävällä todennäköisyydellä sen
kirjoittaja on oikeasti tosissaan.

28.07.2025 20:17:16
#708794 [+-] Piilota Suosittele

>>708772 Menee ohi, että mistä on/oli kyse, mutta 10 vuotta sitten trollit oikeasti
jopa osasivat sekoittaa paskaa ja faktaa, että se ei haissut kilometrin päähän.

Vielläkään en ole ihan varma, että oliko nappulan Jimbo ja Antero oikeasti
niin pihalla, vai oliko ne vain hyvin roolissa pitäytyviä kestotrolleja.

[ 7 viestiä | ]