Näin se tehdään oikeaoppisesti Näin se tehdään oikeaoppisesti
kiinni jäit :3 kiinni jäit :3
hurja kissehyökkäys >:3 hurja kissehyökkäys >:3
Ryökäleen nainen.. Ryökäleen nainen..
Gondola ei enään katsele vain sivusta Gondola ei enään katsele vain sivusta
Vitun kymri Vitun kymri
yhy yhy
Arska Arska
Chill mate Chill mate
tiny mew tiny mew
Mee vittuun siitä hakkaamasta Mee vittuun siitä hakkaamasta
Maamiina Maamiina
Käsi paskana Käsi paskana
Yahoo! Yahoo!
Do you like my new glasses Do you like my new glasses
Elovena Elovena
Kilpailutettiin urakka Kilpailutettiin urakka
Vanhoja uutismokia Vanhoja uutismokia
neek...eiku linnun pelätti neek...eiku linnun pelätti
Hölmö Hölmö
Resident Evil Resident Evil
Tilapäivityksiä Tilapäivityksiä
mitä noituutta tämä on :3 mitä noituutta tämä on :3
ÄKSDEE ÄKSDEE
 648 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.14 MB, 1 tiedosto, 28.07.2025 06:33:11
[ + 8 | ]
👑 Plussatuin 28.07.2025.

Lvl 99 rölläys

[82018] [tiedosto.jpg] [0.14 MB] [1080x1099] [] []
tiedosto.jpg

ozzy

(15)  · 

trolli

(32)
28.07.2025 07:01:08
#708719 [+4] Piilota Suosittele

Nykyään kun ei pysty sanomaan onko joku trolli vai ei.

Sitä itse sanoo "Ei tuota tyhmempää ihmistä voi olla", mutta katsos vain kun Maria Nordinin enkelipölyt ja sisäilma konsultaatiotkin alkavat kuullostaa järkevämmiltä kuin "Paju-pojun" salaliitot, tai Valo vesikauriin 68-sukupuolta "todistetusti" jutut.

Pahinta on se että aina jostain kulman takaa pölähtää kansanedustaja / tangokuninkaallinen / näyttelijä / onlyfans julkkis, joka ryhtyy sönköttämään kuinka ihmisen pitäisi elää pelkällä valoravinnolla, tai että hiv / aids paranee männyn siitepöly teellä.

28.07.2025 15:09:09
#708759 [+5] Piilota Suosittele

>>708719 Se tämänpäivän sarkasmissa ja trollauksessa onkin vikana,
että 10v sitten tarpeeksi typerä heitto oli helppo ymmärtää vitsinä.
Tänäpäivänä mitä älyttömämpi kommentti, niin ikävällä todennäköisyydellä sen
kirjoittaja on oikeasti tosissaan.

28.07.2025 20:17:16
#708794 [+-] Piilota Suosittele

>>708772 Menee ohi, että mistä on/oli kyse, mutta 10 vuotta sitten trollit oikeasti
jopa osasivat sekoittaa paskaa ja faktaa, että se ei haissut kilometrin päähän.

Vielläkään en ole ihan varma, että oliko nappulan Jimbo ja Antero oikeasti
niin pihalla, vai oliko ne vain hyvin roolissa pitäytyviä kestotrolleja.

[ 7 viestiä | ]