Phonothek - Mudra Phonothek - Mudra
Kaikkea se olut tekee ihmisille Kaikkea se olut tekee ihmisille
Leninki Leninki
PäästäniMajava PäästäniMajava
Joululahja Joululahja
Voi näitä naisia. Kärsivällysyys olis koetuksella tos duunis Voi näitä naisia. Kärsivällysyys olis koetuksella tos duunis
Joulupersettä kaikille Joulupersettä kaikille
Hyvää sian vuotta! Hyvää sian vuotta!
Kola-ukko tervehtii @Norjalaista Kola-ukko tervehtii @Norjalaista
Niin hyvää puuta Niin hyvää puuta
Kaunis laulu Kaunis laulu
Huuuuuoooomenta! :3 Huuuuuoooomenta! :3
Mummo nolaa Mummo nolaa
hyvää uutta vuotta hyvää uutta vuotta
Omalla tyylillä vaan Omalla tyylillä vaan
Sillekin on syitä Sillekin on syitä
Tulit väärälle kanalalle Tulit väärälle kanalalle
Keskiverto geimeri Keskiverto geimeri
Douchebag Douchebag
Hassu hyppykuvaus Hassu hyppykuvaus
Skippasivat eri päivät Skippasivat eri päivät
tulkaa joku nyt auttamaan saatana :D tulkaa joku nyt auttamaan saatana :D
merijäbä lahtaa vesipetoja merijäbä lahtaa vesipetoja
Maginot-linja Maginot-linja
 689 näyttökertaa, 9 viestiä, 12.23 MB, 1 tiedosto, 13.05.2025 20:30:00
[ + 9 - | ]

Neekeri ei ymmärrä pysähtymiskäskyä

[80681] [tiedosto.mp4] [12.23 MB] [1280x720] [73.55s] [] []

neekeri

(1402)  · 

ammutaan

 · 

tyhmä

(63)  · 

neeger

(6)  · 

jenkit

(19)  · 

paskanahka

(148)  · 

murica

(55)  · 

ghetto

(23)  · 

slummi

(16)  · 

räppineekeri

(8)  · 

jenkkineekeri

(22)  · 

nigga

(56)  · 

nigger

(118)  · 

blm

(181)  · 

fentanyl

 · 

crack

(10)  · 

nisti

(97)  · 

narkkari

(48)  · 

diileri

(5)  · 

rikollinen

(111)  · 

rosvo

(85)  · 

pyörävaras

(28)  · 

kfc

(53)  · 

vesimeloni

(53)  · 

urban dindu

(36)  · 

kunta kinte

(20)  · 

simpanssi

(61)  · 

elukka

(29)  · 

loinen

(125)  · 

torakka

(21)  · 

haiseva

(54)  · 

oksettava

(43)  · 

kuvottava

(32)  · 

ruma

(136)  · 

hyvän mielen media

(25)
13.05.2025 23:29:11
#697531 [+6] Piilota Suosittele

Tuntuu olevan joku ikävä yhteys tuolla tumman pigmentin määrällä ja virkavallalta
tulevan hyvin yksinkertaisen käskyn noudattamatta jättämisellä.

Taisi olla veressä jotakin ajatuksen kulkuun vaikuttavaa, koska ihan täysillä ei tainnu käydä,
jos kuvitteli tuossa mitään muuta käyvän.

14.05.2025 19:50:31
#697667 [+2] Piilota Suosittele

Because he was suspiciously packing, and they were not wrong. Stupid cun.. i mean stunt or cunt tryin' to beat the cops.

14.05.2025 20:55:12
#697701 [+-] Piilota Suosittele

>>697589 Jenkeissä osavaltiosta riippuen ei itse aseen kantamisessa ole mitään outoa.
Suositellaan consealed carryä, koska ns. vähemmän provosoiva ja se, että
sitä ei pahimmillaan napata kotelosta ja käytetä sinua vastaan.

Toki open carrykin on valtiosta riippuen sallittu ja sitten saa mennä kadullakin
vaikka arska selässä hihnassa, mutta sitä ei suositella edes vakavamielisempien
aseharrastajien puolesta, koska hyvin provosoiva ja väärinkäyttö/vanhinko
kasvaneessa riskissä.

Yleisesti consealed carry on hyväksytty muoto suurimmassa osassa näitä
osavaltioita, jossa sitä ylipäätänsä saa pitää julkisesti mukana ja
osassa se on ainoa hyväksytty tapa, eli ei open carryä.

[ 9 viestiä | ]